Vino smanjuje rizik od artritisa

12.07.2012 u 19:00 časova Nema komentara

Tri čaše vina nedeljno mogu vam pomoći u odbrani zglobova od širenja artritisa, sprečiti autoimuni odgovor organizma i ostale upalne procese, zaključila je švedska studija sprovedena na 34 hiljade žena između 39. i 84. godine života.

Žene koje umereno uživaju u crnom vinu i pre razvoja te autoimune bolesti, odnosno borbe organizma s infekcijama, umanjuju rizik nastanka artritisa za više od 50 odsto.

Iako ne postoji lek koji sprečava upalne procese, već samo metode ublažavanja bolova, naučnici su potvrdili da nemaju saznanja kako veće količine alkohola deluju na upaljene zglobove.

Potvrđeno je, međutim, i da bi sve više od tri do četiri čaše vina nedeljno ženama donose generano više štete za zdravlje nego koristi, kažu istraživači.

Sviđa mi se (Nema glasova)
Loading ... Loading ...
Povezane vesti:

Ostavite komentar

Da bi se pored vašeg komentara uvek video vaš avatar idite na Gravatar servis, registrujte se i uz vaš email identifikujte odgovarajuću sličicu!
Vaš gravatar će biti isti kod svih komentara, na svim sajtovima koji podržavaju gravatare.