Categories ZDRAVLJE

8 grešaka zbog kojih ne možete da smršate

Sigurno vam se nekad dogodilo da ste trenirali i vodili računa o tačnom unosu kalorija u vaš organizam ali niste uspeli da smršate. Danas smo za vas izdvojili najčešće razloge  zbog kojih mršanje ne uspeva.

Unosite premalo vode

Voda pomaže u kontrolisanju apetita i smanjuje mogućnost prejedanja, ali to nije sve. Ukoliko dehidrirate, vaši bubrezi ne mogu funkcionisati kako bi trebalo, stoga telo dodatno napreže jetru. Dok jetra prekomerno radi, masti koje unosimo u organizam se ne razlažu već talože.

Važno je znati da je sa povećanim unosom vlakana neophodno povećati i količinu vode. U suprotnom ćete umesto da podstaknete rad probave izazvati konstipaciju.

Preskačete unos proteina

Brojan istraživanja su pokazala da povećani unos proteina podstiče mršavljenje. Proteini brzo stvaraju dugotrajan osećaj sitosti, podstiču izgradnju mišića i potrošnju masti. Telu je  potrebno više energije da  razgradi protein u odnosu na ugljenehidrate i masti.

Preporučeni dnevni   unos proteina zavisi od vaše telesne  težine (u proseku od 40 do 80g dnevno). Unos proteina obezbedićete tako što ćete u ishranu uključiti jogurt, jaja, ćuretinu i piletinu…  Za užinu pojedite badem, koji je zdrava zamena za grickalice a ima jaku kalorijsku vrednost i držaće vas sitim neko  vreme.

Pročitajte i…DASH dijeta, zdravo rešenje za sve probleme nastale sa kilogramima tokom praznika

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA