Zavirite u nesvakidašnji jelovnik Venus Vilijams!

by | 26 maja, 2020
Venus Vilijams ishrana, Lepota i zdravlje

Opšte je poznato da je Venus Vilijams promenila istoriju tenisa. Profesionalnu karijeru započela je sa 14 godina, a ni sad, kada ima 39, ona ne namerava da uspori. Danas, pored tenisa, podjednako je uspešna i na drugim frontovima, a poslednjih godina najviše energije ulaže u svoju modnu kuću specijalizovanu za izradu aktivne odeće. Odakle joj snaga za sve te izazove? Venus Vilijams tvrdi da je ishrana jedan od ključeva njenog uspeha. Njen izbor je sirova veganska hrana. (Pročitaj: Ishrana Dženifer Lopez: Iznenadićete se kad čujete koje dve namirnice latino diva nikada ne jede)

Sirovu vegansku hranu počela sam da jedem iz zdravstvenih razloga – izjavila je za Women’s Health. Morala sam obezbediti najbolje gorivo za svoj organizam. Svest o važnosti ishrane drži me na pravom putu.

Venus je svojevremeno i javno govorila o tome da ima Sjogrenov sindrom, retko autoimuno oboljenje praćeno hroničnim umorom i bolom u mišićima i zglobovima. Promena jelovnika doprinela je da se oseća bolje.

 

View this post on Instagram

 

Don’t let Corona get you down, I’m doing just peachy having a racquet 😉 🍑🍑 #staysafe #staystrong #peach

A post shared by Venus Williams (@venuswilliams) on

Trudim se da većina mojih obroka bude sirova i veganska, ali ja sam samo čovek, te ponekad prekršim pravila. Zbog toga volim da se našalim i kažem da sam chegan (kovanica nastala od reči cheat i vegan; cheat na engleskom znači varati, pa bi se chegan moglo prevesti kao vegan koji ponekad vara, tj. skrene s pravog puta).

Venus Vilijams: Ishrana puna svežeg povrća

Jutro je doba dana kad je Venus fokusirana na treninge.

Nisam jutarnji tip i neko ko obožava doručak, ali potrebno mi je nešto što će mi dati snagu. S druge strane, u jutarnjim satima mi ne prija težak obrok, tako da najčešće odaberem nešto lagano – voćni ili proteinski šejk. (Pročitaj: Ishrana Novaka Đokovića intrigira sve, a njegova tajna je u ovom jednostavnom eliksiru )

Njen radni dan prepun je obaveza, pa ruča u skladu s vremenom kojim raspolaže. Ukoliko je u žurbi, odlučiće se za smuti.

U zavisnosti od vremena kojim raspolažem i dnevnog rasporeda, moj ručak će se sastojati od batata, pirinča ili zelenog smutija. Kad se takmičim, ishrana je posebno važna, tako da uvek vodim računa o tome da u organizam unesem dovoljno proteina i ugljenih hidrata. Nakon meča, najčešće popijem proteinski šejk s biljnim mlekom, a ubrzo nakon toga pojedem i pravi ručak.

 

View this post on Instagram

 

Thanks for the photos @rafaelnadal 😉

A post shared by Venus Williams (@venuswilliams) on

Užina je neizostavni deo njenog jelovnika.

Često jurim posvuda, nastojeći da budem potpuno posvećena… kako treninzima tako i poslovnim obavezama u firmi koju vodim. Zato preferiram užinu koju mogu poneti sa sobom i gricnuti je dok sam u putu. Clif bar štanglice odlične su kad sam u žurbi, jer su male, ali moćne, i brzo me zasite.

Pored toga, Venus bira užinu u vidu povrća i drugog zeleniša.

Često ćete me videti kako grickam čips od kelja na sastancima. Zeleni sokovi i smutiji, kao i proteinski šejkovi moj su izbor ukoliko dolazim pravo s treninga. (Pročitaj: Zdrava užina – 6 ukusnih napitaka koji će vas napuniti energijom)

Za večeru Venus najčešće pojede salatu. Posebno voli vegansku cezar salatu, ističući da je ona jednostavna za pravljenje.

Mogu da je spremim na brzinu, bilo da sam kod kuće ili u hotelskoj sobi tokom turnira.

Zdravo, a ukusno

Slavna teniserka je pronašla zdravu zamenu za slatkiše.

Dok treniram, nastojim da postignem samokontrolu, ali ponekad zaista poželim krofnu – iskrena je ona. Zaključila sam da ću žudnju za slatkišima najlakše obuzdati tako što ću pronaći hranu koja je slatka, ali istovremeno zdrava, poput ceđenog soka ili smutija.

 

View this post on Instagram

 

Came through drippin’ #drip #drip @iamcardib #inspiration

A post shared by Venus Williams (@venuswilliams) on

Pošto je smuti neizostavni deo njene dnevne rutine, Venus nam je otkrila recept jednog od svojih omiljenih – Green-Colada smutija. Priprema ga od ananasa, kondenzovanog kokosovog mleka, kokosovog ulja, vanile i kelja.

Ponekad se zabavim i na vrh sipam i malo ruma ili penušavog vina. Kada je reč o ishrani, najvažnija je umerenost. Život je isuviše kratak da bismo jeli ono što ne volimo – zaključuje ona. (Pročitaj: Ovako izgleda dnevna ishrana rijaliti lepotice: Evo zašto Kortni Kardašijan nikada nije imala problema sa kilažom)

lepotaizdravlje.rsGuliver/Getty images, Instagram

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.