3 neobične vežbe za isticanje oblikovane zadnjice

by | 25 marta, 2016

Core, jezgro ili središte čine mišići oko kukova, trbušni mišići, mišići leđa i ramena. Ovi mišići funkcionišu kao jedna snažna celina. Ova grupa mišića pruža potporu organizmu i odgovorna je za stabilizaciju tela.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Pročitajte i… Za oblikovanu zadnjicu kao Džej Lo radite ovu vežbu

Stabilizatori kičme i lumbalni deo kičme podrazumevaju leđne core mišiće. Želimo da se osvrnemo na unapređenje, odnosno jačanje spinalnih erektora, dubokog mišića multifidusa, te quadratus lumboruma, a s ciljem pospešenja položaja vašeg tela pa samim tim i vizuelnog izgleda vaše zadnjice. Drugim rečima, ako učvrstite određene mišiće leđa, oblik i čvrstoća zadnjice još više će doći do izražaja. 

Pogledajte na sledećim stranama koje tri vežbe za Core mišiće vam mogu pomoći da vaša zadnjica izgleda bolje nego ikada pre… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Klasično mrtvo dizanje

– Stanite u lagani raskorak, leđa držite uspravno, kolena savijte koliko je potrebno da podignete šipku s podloge, isprsite se, ne savijajte vrat i gledajte ispred sebe.
– Spuštajte šipku do ispod kolena, do nivoa do kojeg vam telo dopušta, a da pritom ne ulazite u čučanj.
– Šipku podižite do uspravnog položaja.
– Tokom spuštanja i podizanja šipka bi trebalo da bude što bliže telu.

Pročitajte i… Vežbe s tegovima za zategnute ruke, noge, i zadnjicu

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Veslanje u pretklonu sa šipkom

– Stanite u lagani raskorak blago savijenih kolena u položaj pretklona gornjeg dela tela, a leđa neka vam pritom budu ravna.
– Šipku držite ispruženih ruku u vodoravnom položaju.
– Privlačite šipku prema središnjem delu trupa i polako je vraćajte u početni položaj.

Pročitajte i… Najbolje vežbe za 4 različita oblika zadnjice

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Hiperekstenzija

– Postoji više različitih sprava za hiperekstenziju. Odaberite onu koja vama najviše odgovara.
– Prilikom izvođenja vežbe pripazite da pravilno izvodite pretklon tela kako ne bi došlo do povrede.

Pročitajte i… Započnite borbu na vreme: 5 najboljih vežbi protiv celulita

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.