5 lakih načina za održavanje vitke linije bez teretane

by | 28 marta, 2016

Teretana vam je zagušljiva? Vežbanje napolju je uvek privlačnije. Evo nekih ideja…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Ukoliko spadate u onu grupu ljudi koja ne voli da se znoji u teretani i u krug radi isti broj vežbi i ponavljanja, imamo 5 kreativnijih predloga kako da ostanete zgodni i zategnuti.

Pročitajte i… Trčanje i hrana: Najbolja kombinacija za istaknute mišiće

1. Krenite na trčanje
Sigurno ste već pomislili da ćete lakše sebe naterati da provedete sat vremena u teretani nego na trčanju, ali ako vam kažemo da ovaj vid rekracije može biti izuzetno zanimljiv ukoliko imate društvo ili još bolje trenera promenićete mišljenje. Raspitajte se da li u vašem gradu postoje klubovi za trčanje gde ćete u grupi trčati po zanimljivim predelima i pritom zategnuti svaki mišić na telu!

Na koje još načine možete održavati vitku liniju bez teških treninga u teretani pogledajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Vozite bicikl
Biciklizam je sjajna zamena kardiovaskularnom fitnesu i odličan način da ojačate svoje telo bez opterećivanja zglobova. Uostalom prolećni i letnji dani su kao stvoreni za uživanje u prirodi i vožnji bicikla. I u danima kada ostanete bez društva neće vam biti dosadno da se vozite sami, jer nema boljeg načina da se oraspoložite i razmrdate um i telo.

Pročitajte i… 3 razloga zašto je dobro voziti bicikl

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Plivajte (u hladnoj vodi)
Plivanje na moru pored egzotičnih plaža i na visokim temperaturama deluje kao scenario i trening iz raja. Međutim, ovog puta vam predlažemo nešto drugačije… Jedno istraživanje je potvrdilo da kupanje u hladnoj vodi reguliše krvni pritisak, holesterol, povećava libido i plodnost kod žena. Naravno, ne treba preterivati, ali povremeno plivanje na nekoj od reka (čije plaže nisu divlje), ili u olimpijskim bazenima s hladnom vodom će biti odlično za zdravlje i fit telo!

Pročitajte i… Sprečite upale: Pripremite mišiće za plivanje

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Šetajte
Nema ništa bolje od čistog vazduha, prirode i pešačenja zar ne? Opremite se adekvatnom obućom, spremite sebi obrok, pozovite najboljeg prijatelja ili partnera i krenite u dugu šetnju. Ukoliko odaberete neku brdovitu lokaciju, možete potrošiti i sjajnih 500 kalorija za samo jedan sat.

Pročitajte i… Lako do vitke linije: Koliko koraka dnevno je potrebno da smršate?

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Pridružite se nekom timu
Ukoliko ne možete sebe da zamislite u teretani, možda će vam privlačnije biti bavljenje nekim sportom ili plesom. Nikada nije kasno da počnete aktivno da se bavite nekim vidom rekreacije. Jedna kanadska studija je utvrdila da timski sportovi smanjuju stres i depresiju, a ne treba da ponavljamo koliko će to biti sjajno za vaše telo i kondiciju.

Pročitajte i… Započnite borbu na vreme: 5 najboljih vežbi protiv celulita

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.