6 odličnih vežbi za trbušnjake koje možete raditi bilo gde

by | 17 juna, 2016

Vreme je da se pokrenete…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Leto nam se opako približava pa je vreme da se pokrenemo. Vežbe koje vam danas predstavljamo nisu ništa novo i verojatno ste ih već i izvodili. Ipak, razlika je u tome da ako ove vežbe izvodite jednu za drugom one će na pravi način delovati na trbušne mišiće.

Pročitajte i… Zategnite telo pre odlaska na plažu: Odlične vežbe za oblikovanje zadnjice

Dobra je stvar u tome što ćete raditi samo jedan set određene vežbe, a ponavljanje setova zavisi od vaše upornosti i kondiciji. Odaberite intenzitet koji vam odgovara i vaše će telo samo odlučiti koliko dalje može ići. Takav način vežbanja omogućuje vam da postupno napredujete do nivoa koji će vam najviše odgovarati.

Koje vežbe za tbušnjake možete da radite bilo gde pročitajte na sledećim stranama… 

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

1. Plank

Plank, odnosno izdržaj ili „daska“ je veoma učinkovita vežba za jačanje središnjeg dela tela. Odlična je za otapanje masnih naslaga te za jačanje mišića leđa, trupa, zadnjice, nogu i ruku. Kod ove je vežbe cilj što duže da ostanete u ravnom položaju oslanjajući se na ruke (kao na slici).

Pročitajte i… Koji tip vežbanja najviše odgovara vašem horoskopskom znaku?

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2, Trbušnjaci (bicikl varijanta)

Trbušnjaci kod kojih spajamo lakat leve ruke s kolenom desne noge i obrnuto (kao na slici) odlični su za sagorevanje masnih naslaga sa stomaka i oko njega. Takođe, ova vežba je odlična za zagrevanje pa je stoga najbolje da je izvodite na početku.

Pročitajte i… Tanak struk i savršeno oblikovana zadnjica za samo dve nedelje!

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Dvostruki trbušnjaci

Lezite na leđa i ispružite noge i ruke iza glave. Potom istovremeno podignite i noge i ruke tako da ruke stavite što bliže stopalima. Ključ ove vežbe je u podizanju ramena i trupa s poda. Vremenom ćete moći skroz da dohvatite stopala.

Pročitajte i… Istaknite dekolte: 6 joga poza za lepe grudi

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

V-sed

Namestite se u položaj kao na slici i potom dižite noge prema rukama dok vam leđa moraju ostati uspravna. Reč je o izuzetno učinkovitoj vežbi, a znaćete da je izvodite ispravno ako osetite podrhtavanje trbušnih mišića.

Pročitajte i… Bez posebne opreme: Pilates vežbe koje možete raditi kod kuće

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

„Woodchopper“

Želite li da imate čvrste bočne trbušne mišiće, ova je vežba veoma važna. Osim toga, ova će vežba aktivirati i mišiće lumbalnog dela leđa. Odlična je za čitav „core“ a izvodi se u polaganom i dobro kontrolisanom ritmu.

Pročitajte i… Do ravnog stomaka bez vežbanja – hm, kako?

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Supermen poza

Uz ovu vežbu možda ne postoji ništa što ima previše veze s herojstvom (kao što joj ime kaže), ali odlična je jer će aktivirati sve vaše mišiće u telu. Ova je vežba odlična za završetak sesije jer istovremeno rasteže sve mišiće.

Pročitajte i… Želite efekat brazilske guze? Ovo su vežbe za čvrstu zadnjicu i zategnute butine!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.