Da li ste zreli za fitnes… ili dijetu? Saznajte na šta vas upozoravaju visina, obim struka, veličina grudnjaka

by | 18 jula, 2019

Saznajte na šta vas upozoravaju vaša visina, obim struka, veličina grudnjaka…

1. Da li je obim vašeg struka veći od 78cm?

Za svakih 2,54cm preko ove vrednosti, rizik od kancera debelog creva povećava se za 3%. Obim struka je takođe dobar indikator rizika od srčanih oboljenja, dijabetesa i hipertenzije. Umanjenje obima kroz dijete i fizičke aktivnosti smanjuje rizik od svih pomenutih oboljenja.

2. Da li je veličina vašeg grudnjaka 80D ili više?

Broj grudnjaka 80 je prosečan, a korpa D namenjena je ženama sa velikim (ali ne prevelikim) grudima. Ipak, statistike pokazuju da žene sa ovom veličinom grudnjaka imaju bolove u leđima zbog pritiska na kičmu. U tom slučaju, pilates vežbe će pomoći – njima ćete ojačati mišiće centralnog dela tela koji pružaju oslonac kičmi.

Pročitajte i…Ona ima najbolje telo na svetu i otkriva koliko minuta vežbanja je dovoljno na nedeljnom nivou!

Nastavak na sledećoj strani…

3. Da li je obim vaših butina (pojedinačno) veći od 58,4cm?

Ako je tako, onda ste izloženi većem riziku od srčanih oboljenja, tvrde eksperti. Sa druge strane, previše mršave butine mogu da ukažu na nedovoljno ukupne mišićne mase, što znači neadekvatno iskorišćavanje insulina – hormona koji pretvara šećer iz krvi u energiju. To povećava rizik od nastanka dijabetesa, a posledično i srčanih oboljenja.

4. Da li ste viši od 174cm?

Američki naučnici otkrili su da visina preko ove vrednosti neznatno povećava rizik od kancera dojke. Razlog? Hormoni rasta mogu uzrokovati uvećanje tkiva mlečnih žlezda. Ali nemojte da brinete, već redovno kontrolišite dojke.

Nastavak na sledećoj strani…


5. Da li možete jasno da vidite dalje od 20 metara?

Stanite na ovoj udaljenosti od parkiranog automobila. Ukoliko je vaš vid normalan trebalo bi jasno da vidite brojke i slova na registraciji, a ako ne možete to, obavezno idite kod oftamologa. Iako je vaš vid ranije bio savršen, od sredine četrdesetih godina života on počinje da slabi, bilo na daljinu ili blizinu. Upravo zbog toga, moguće je da će vam biti potrebne dioptrijske naočare, ili kontaktna sočiva.

6. Da li možete da izdržite 30 sekundi radeći plenking?

Lezite na stomak, postavite laktove i nadlanice iznad grudi, a potom se podignite od poda odgurujući se stopalima. Ispravite leđa i zadržite se u ovom položaju 30 sekundi. Ako ne možete, onda to znači da su vam mišići centralnog dela tela slabi, što izaziva bolove u donjem delu leđa i lošu ravnotežu. Ojačajte ovaj deo tela redovnim vežbama.

Pročitajte i…Suluda, ali laka vežba za kojom su fitnes instruktori ludi. Zateže noge, stomak i guzu

2 reagovanja na “Da li ste zreli za fitnes… ili dijetu? Saznajte na šta vas upozoravaju visina, obim struka, veličina grudnjaka”

  1. Biljana P. kaže:

    Zrela sam za vezbe.

  2. Mimi kaže:

    A ja ispadoh super, a do sada nema bolesti koja me nije zadesila. Od šloga, preko poremećaja hormona, trombofilije, cisti gde god je to moguće…mogu ovako do sutra. A telo mi je stvarno kao da imam 20, ali džaba…

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.