Do ravnog stomaka bez vežbanja – hm, kako?

by | 12 juna, 2016

Sve više ljudi nema vremena za vežbanje i poseban režim ishrane zbog brzog načina života, ali i nedostatka vremena. Uporedo sa tim, sve je više žena koje su nezadovoljne svojim izgledom, jer nemaju malo više vremena da se posvete sebi.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Ali, za sve uvek može da nađe rešenje, pa tako i za ovaj „problem“. Saznajte kako možete smanjiti stomak i učiniti ga ravnim, bez vežbi i naporne dijete.

Pročitajte i… Trening za ravan i zategnut stomak bez trbušnjaka

1. Uvlačenje stomaka
Uvlačenje stomaka je odlična vežba za ravnanje stomaka. Jednostavna je, lagana, a opet trenirate mišiće. Pritom je možete raditi gde god hoćete i kad god hoćete – na poslu, dok se šetate, u prevozu. Uradite nekoliko setova vežbi po par minuta – držite stomak uvučenim, a zatim ga par minuta držite opuštenim. Vežbu možete raditi neograničen broj puta.

Kako da dobijete željene rezultate bez vežbanja pročitajte na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Više vode
Kao što verovatno i same znate, voda je najbitnija kakav god cilj da želite; bilo da hoćete da smršate skroz ili samo da popravite izgled stomaka, kao što je to u ovom slučaju. Kada se ne pije dovoljno vode, organizam je zadržava kako bi se hidrirao, pa se samim tim stomak povećava. Kada je dovoljno pijete, neće biti potrebe za tim, pa će vam i stomak biti ravniji. Potrebno je da dnevno unesete između 1,5 do 2 litra vode.

Pročitajte i… Spremne za plažu: Četiri vežbe za zategnut stomak i vitak struk

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Kefir
Kefir je zdrava namirnica koja nastaje tako što se u kravlje (ili kozije mleko) stavi kefirna kultura (simbioza bakterija mlečne kiseline), a zatim se ostavlja dva dana u mleku. Tada mleko fermentira i nastaje ovaj ukusni napitak. Kefir je zdrav za creva i poboljšava njihov rad, što naravno utiče i na izgled stomaka. Najbolje je da ga pijete između obroka, a možete ga piti i ujutru i uveče – bitno je samo da ga ubacite u svakodnevnu ishranu.

Pročitajte i… Lako do cilja: 3 vežbe za vitak struk i zategnut stomak

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Žvakanje hrane
Nisu nas džabe učili da minimum treba 30 puta da sažvaćemo hranu. Ovo pravilo je jako bitno jer se na taj način u ustima hrana dovoljno razloži da ne stvara teskobu u želucu, odnosno, organizmu je lakše da je svari. Želudac se onda neće rastezati, pa će i stomak ostati ravan. Takođe, sa dužim žvakanjem, lepše ćete uživati u hrani i bićete siti nakon kratkog vremena (što je odlično i za kilažu).

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.