Kako da uvek budete motivisani za jutarnji trening

by | 24 februara, 2020

Tokom zime uglavnom svima manjka motivacije za jutarnji trening. To je sasvim normalno. Ponekad je jako teško ustati iz toplog kreveta i odraditi težak trening, kod kuće ili u teretani. Možete, međutim,  sami sebe motivisati i trening odraditi nasmejani a ne mrzovoljni i namršteni.

Primenite ovih pet saveta, sve će vam biti lakše. Jutarnji trening će vam postati zadovoljstvo.

Ustanite rano za trening

Jedan od najvećih pokretača motivacije je ustajanje rano ujutru. Ne mora to biti prerano. Neka da bude dovoljno rano da imate malo vremena za sebe. Potrebno je da ne žurite, već obavite ličnu higijenu polako. Popijte vodu sa limunom i prelistajte vesti kao što i inače radite. Kada vam dan počne bez žurbe i gužve, imaćete uvek motivacije da vežbate. Takođe, kada završite trening osećaćete se još bolje jer  ćete imati čitav dan pred sobom.

Opremu spremite veče pre  treninga

Izbegnite sve nepredviđene situacije kao što su recimo traženje torbe za opremu ili majice i trenerke za trening. Zato uvek, sve što vam je potrebno za trening spakujte veče pre. Ujutru kada ustanete i znate da već sve imate pripremljeno biće vam lakše da krenete na vežbanje, a i nećete preskočiti i ako vam se ne bude išlo je ste već sve spakovali.

 

Vežbajte sa prijateljem

Jutarnji trening je bolji uz prijatelje. Ako imate cimera ili partnera uvek će vam biti lakše da vežbate zajedno. Tada jedni druge motivišete. Zbog toga se dogovorite sa prijateljem i krenite da vežbate jer sve je lakše u paru. Ukoliko vežbate sa prijateljem postoje i vežbe za zajednički trening.

Poboljšaćete odnos, a on će vam biti snaga i motivacija: Trenirajte sa partnerom

Odredite sebi cilj

Pre nego što počnete sa treninzima napravite detaljan plan i cilj koji želite da postignete. Plan podelite po nedeljama, odnosno treninzima i pratite svoj napredak. Možete i da zapišite svoju kilažu pre početka treniranja, kao i mere struka i zadnjice. Na taj način ćete svoje rezultate pratiti iz nedelje u nedelju. Kada primetite napredak to će vas još više motivisati.

Napravite sebi ukusan doručak

Kada je u pitanju jutarnji trening treba reći da nije dobro jesti pre treninga, već posle njega. Naravno, morate birati i namirnice koje ćete uneti nakon vežbanja. U svakom slučaju najbolji izbor za vas biće smoothie ili obrok sa jajima i nemasnim sirom i povrće.

Foto: Guliver/Getty

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.