Maraton Akademija, 3. epizoda: Kako da se oporavite nakon trčanja

by | 24 oktobra, 2016

Današnja tema je po mnogima ključ uspeha u svakom sportu – kvalitet i dužina odmora. On podrazumeva tri šire celine.

Foto: Guliver/Getty images

Foto: Guliver/Getty images

1. Sam period oporavka (da imamo dane i sate kada ne treniramo, dakle ne trčimo svaki dan, masaže, sauna, hladno toplo tuširanje, joga, pilates)
2. Ishranu za oporavak – svi smo eksperti kada je reč o hrani ali par principa ističemo kao važne,
3. Istezanje nakon treninga, suština bez koje nema pravog oporavka!

U današnjoj emisiji naučićete zašto se telo regeniriše posle trčanja i kako ga mi trčanjem trigerujemo na rast i promenu. Kako da se hranite i set vežbi za jako kvalitetno istezanje
Gost emisije je Nemanja Milisavljević iz Pro Gaina koji je u Srbiju doveo Functional Patterns, sistem treninga koji ima naše celokupno zdravlje u vidu šta god radili. Neutralan položaj tela osnova je svega pa se i u trčanju i u istezanju posebno držimo ovog principa. Svakodnevno sedenje nam skraćuje jako važne mišiće u telu i sve je teže da stojimo pravilno. Odatle vučemo i razne druge povrede.

Obavezno video pogledajte do kraja jer nam Nemanja objašnjava na primeru Veroljuba kako da se uvek vraćamo u ovaj položaj!

Priključite nam se u našoj Facebook grupi za dodatne savete i podršku:

I posetite website maratonakademija.com za pregled svih epizoda do sada!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.