Stanislava savetuje: Kako da sprečite bol u leđima

by | 20 novembra, 2016

Srbi su veliki gurmani, i više od svega vole da uživaju u hrani… Svesni toga, pored slava koje su već počele, sve što treba jeste da ubace jutarnje razgibavanje i mini trening kako bi ostali u formi i tokom zime.

PRIREDILA: Ivana Ilijin

Ove nedelje za vas smo pripremili vežbe za kičmu, radeći koje ćete održati pravilno držanje. Kako poslovi sve više zahtevaju rad za računarom i usporeno kretanje, prvo što vas zaboli jeste upravo donji deo kičme.

Da biste izbegli te bolove, poslušajte Stanislavu Vasiljević i njene predloge, a pre toga pročitajte i… Stanislava savetuje: Kako do savršene zadnjice u samo 5 koraka

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Prvo uradite najstariju vežbu za kičmu deset puta. Trudite se da vaša glava i vrat ostanu u ravni sa kičmom. Ne pravite nagle pokrete, već tempo prilagodite.

Pročitajte i… Stanislava savetuje: Kod žena ovi mišići najlakše izgube na snazi, kako to da sprečite?

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Dok je vaše telo izdignuto, pomerajte se na jednu pa na drugu stranu dodirujući kolena vrhovima prstiju. U ovoj vežbi uključujete i bočne mišiće, s toga je ponovite deset puta.

Pročitajte i… Stanislava savetuje: Kako da uživate u hrani i zadržite ravan stomak?

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Najbolja masaša za leđa jeste kada legnete savijenih kolena na grudima, i lagano se pomerate napred i nazad. Vi ste mala pokretna ljuljaška, a vaša leđa će vam biti zahvalna na ovoj jednostavnoj masaži. Vežbu ponovite onoliko puta koliko vama prija.

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.