Stanislava savetuje: Kod žena, ovi mišići najlakše izgube na snazi, kako da to sprečite?

by | 6 novembra, 2016

Srbi su veliki gurmani, i više od svega vole da uživaju u hrani… Svesni toga, pored slava koje su već počele, sve što treba jeste da ubace jutarnje razgibavanje i mini trening kako bi ostali u formi i tokom zime.

PRIREDILA: Ivana Ilijin

Ove nedelje za vas smo pripremili vežbe za ruke uz pomoć kojih ćete lako izbeći njihovo slabljenje, a i bićete od koristi prilikom istovara kupljene robe iz supermarketa.

Stanislava nosi na sebi hotsport.rs majicu, a ovom portalu želimo srećan rođendan! 🙂

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Skupljanjem i širenjem ruku trudite se da vam iste ostanu zategnute i u istoj ravni. Vežbu ponovite 10 puta, za početak sa minimalnim opterećenjem (tegići od po 0,5kg ili 1kg). Potom, zadržite ruke raširene i 10 puta ih spustite pored tela i vratite u istu ravnu. Trudite se da vam leđa ostanu prava!

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Savijte ruke u laktovima, razdvojite ih i skupite 10 puta. Takođe, nakon nekoliko treninga, možete dodati i lagane pokrete ruku gore – dole dok su skupljene napred.

Ako ste propustili savete od prethodne nedelje, pročitajte i… Stanislava savetuje: Kako da uživate u hrani i zadržite ravan stomak?

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Ukoliko još uvek niste uključili muziku, uz ovu vežbu je pravo vreme za to! Podižite naizmenično ruke, 10 puta. Činiće vam se da đuskate, a ustvari mnogo doprinosite vašim mišićima na rukama.

Foto: Fotografikum

Foto: Fotografikum

Ruke su i dalje potpuno savijene u laktovima, zabacite jednu ruku iza glave, pa drugu, a zatim vratite prvu u početni položaj pa za njom i drugu. Ovaj “krug“ ponovite 10 puta.

Pročitajte i… Stanislava ima ultimativni savet da budete fit čak i sada

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje

2 reagovanja na “Stanislava savetuje: Kod žena, ovi mišići najlakše izgube na snazi, kako da to sprečite?”

  1. iva kaže:

    Umerenost u hrani i vezbanje siguran su put do vitke linije.

  2. Milja kaže:

    Zaista prilikom vezbanja ne posveti dovoljna paznja na neke delove tela, a to su sigurno ruke. Odlican podsetnik za vezbanje.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.