Ove ubistvene vežbe za trup daju Hale Beri vitak struk i savršene trbušnjake

24/12/2020 in Fitness

Čuvena Oskarovka otkrila je osam vežbi kojima duguje svoju savršenu figuru. Pogledajte koje ubistvene vežbe za trup Hale Beri izvodi gotovo svakodnevno.

Ove ubistvene vežbe za trup daju Hale Beri vitak struk i savršene trbušnjake

Lepota i Zdravlje

Zvezda "Bala Monstruma" napunila je 54 godine a i dalje ima savršenu figuru. Za to su, ne krije ona, odgovorni sati i sati u teretani, sa ličnim trenerom. Za tanak struk i neverovatne trbušnjake koje Hale Beri pokazuje odgovorne su ove ubistvene vežbe za trup. 

https://timemeredith-a.akamaihd.net/media/v1/pmp4/static/clear/5978871887001/cfd9db96-76e7-4797-9bbd-17bce543518e/842e34bb-6a4e-4d01-bddd-6cbb6e5dc816/main.mp4
1. Medveđe puzanje na benču

Početni položaj ove neobične vežbe zahteva da kleknete na kolena. Ruke oslonite ispred sebe, a potom odignete kolena od poda tako da zauzmete puzeći položaj. U "običnoj" varijanti, dovoljno je da puzite u ovom položaju. 

Hale Beri, međutim, radi je na benču. Ruke su joj podignute na klupi, ostatak tela u opisanom položaju. Vežba se sastoji u tome što spušta i podiže ruku na klupu. Važno je da leđa budu prava i zategnuta.

2. Preskoci preko klupe

Ovo je klasik svake teretane i uobičajena aerobik vežba. Zahvaljujući ovoj vežbi zatežete noge, zadnjicu. Mišići trupa stalno rade jer se bore da održe ravnotežu. Uz to, vežba topi viškove, jer pripada kardio treningu. (Pročitajte i: Ako vam fali motivacija, ona će vas pokrenuti: Uradite trening sa poznatim fitness trenerom (video))

3. Obrnuto medveđe puzanje sa podignutim kolenima

Vraćamo se u pozu iz prve vežbe.Ovoga puta ćemo puzati i to unazad. Istovremeno se pomeraju leva ruka i desna noga, a potom desna ruka i keva noga. Ako vam ovo nije dovoljno naporno za trup, podignite kolena.

4. Tvisteri na vratilu

Za ovaj core trening potrebno vam je vratilo. Kada zauzmete pozu na vratilu, rotirate donji deo tela. Ova vežba na vratilu aktivira bočne trbušnjake, a direktan rezultat je tanak struk. Ako želite da pojačate uticaj vežbe, podignite kolena na grudi.

5. Sklopka na vratilu

Još jedan klasik. Dok visite sa vratila, skupite i ukrutite noge. Cilj je da podignete noge bar do nivoa struka. Kolena moraju biti ravna, a leđa ne smeju da trpe trzaje. Ova vežba je odlična za donje trbušnjake.

6. Podizanje kolena na vratilu

Za još jednu nijansu zahtevnija vežba na vratilu. Neophodno je da kolena podignete do grudi. trup, naročito leđa su ravni i ne sme biti trzaja tokom izvođenja vežbe. Serija bi trebalo da ima bar 10 ponavljanja.

7. Vožnja bicikla na vratilu

Vožnja bicikla je prva vežba trbušnjaka koju nas nauče. Radimo je još u vrtiću. E, pa, ova verzija daleko je drugačija. Pokrete okretanja pedala ponavljate dok visite. Svaki mišić trupa je angažovan, a najviše ravni trbušnjaci. (Pročitajte i: Efiksane vežbe za stomak i guzu (video))

8. Brisači na vratilu

Ako vam obe ubistvene vežbe za trup Hale Beri nisu dosta, evo velikog finala. Brisači su zahtevna vežba i na strunjači. Lakša varijanta podrazumeva da, dok visite, spojite noge i njima opisujete kružnice. Ubistvena varijanta podrazumeva da vam je trup za to vreme podignut u zgib i da je paralelan sa podom.

Shape

Lepota i Zdravlje

Komentari (0)

Loading