Vežbe za izgradnju mišića i zatezanje kože ruku – nakon mršavljenja (VIDEO)

Nakon znatnijeg gubitka kilograma, sledeći izazov jeste da izgradimo mišićnu masu, što će ujedno i zategnuti opuštenu kožu.

by | 5 maja, 2021

Ako vam je cilj da zategnete kožu, koja je ostala opuštena nakon gubitka kilograma, to može biti izuzetno frustrirajuće, posebno u predelu oko ruku. Zbog toga vam u nastavku predstavljamo vežbe za zatezanje kože koje možete raditi uz dosadašnju fitnes rutinu.

Vežbe koje vam savetujemo radite po dve do tri serije, deset do petnaest ponavljanja.

Vežbe za zatezanje mišića i – posledično – kože

Modifikovani sklekovi

Sklekovi su sjajan način za jačanje mišića grudi i ruku. A modifikovana verzija će zategnuti i kožu u ovom delu tela. Kleknite i postavite ruke na pod u širini ramena. Polako spuštajte donji deo tela do poda i vratite se u početni položaj. Vodite računa da ruke budu ispravljene kada se odignete od tla. Ponovite 10 do 15 puta u dve do tri serije.

Vežba za tricepse

Za ovu vežbu biće vam potrebna stolica. Stanite ispred stolice. Postavite ruke na stolicu i spuštajte zadnjicu. Noge neka su sve sve vreme ispružene u kolenima. Odignite se tako da vam ruke budu ispružene. Ponovite 10 do 15 puta u dve do tri serije.

Vežba za ramena

Stanite raširenih nogu u širini ramena. Ispravite kičmu i spustite ramena. Polako podižite ruku do visine ramena, pa je vratite u početni položaj. Možete koristiti teg (ili flašu od 1,5 l). Ponovite 10 do 15 puta svakom rukom. (Pročitajte i… Trening za ravan stomak: Idealne vežbe za sagorevanje masnih naslaga)

Zatezanje bicepsa

Stanite u stojeći položaj, a ruke postavite pored tela. Odižite polako ruke savijajući ih laktovima. Možete koristiti tegove. Vratite u početni položaj i ponovite 10 do 15 puta.

Vežbe za zatezanje leđa

U stojećem položaju raširite noge u širini ramena. Nagnite se napred ravnih leđa, tako da ona budu paralelna s podom. S tegovima u svakoj ruci ispravljajte ruke iza sebe. Zaustavite se kada ruke budu u ravni s ramenima. Vratite ruke u početni položaj i ponovite 10 do 15 puta.

 

lepotaizdravlje.rsstefanamer / iStock via Getty

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.