Za samo 3 minuta do izvajanog tela: Dve najbolje vežbe za mršavljenje

by | 30 marta, 2016

Za ovaj trening potrebno je samo 3 minuta dnevno, a garantuje razgibano telo i zategnutiju zadnjicu, kao i mišiće ruku i stomaka.

Foto: Instagram/kayla_itsines

Foto: Instagram/kayla_itsines

Pročitajte i… 5 lakih načina za održavanje vitke linije bez teretane

Kajla Itsines je jedna od najpopularnijih trenera na Instagramu s više od četiri miliona obožavalaca. Australijanka je osmislila režim vežbanja za koji je potrebno samo 3 minuta dnevno, a koji garantuje razgibano telo i zategnutiju zadnjicu, kao i mišiće ruku i stomaka.

Dve najbolje vežbe za mršavljenje i izvajano telo pogledajte na sledećim stranama…

A photo posted by Kayla Itsines (kayla_itsines) on

1. Dupli čučnjevi

Stanite sa stopalima raširenim u visini ramena, sa lagano razdvojenim prstima prema „spolja“. Bokove ispružite unazad i lagano savijete kolena, pa počnite da spuštate zadnjicu u smeru prema zemlji. Sada delimično ispružite noge kako bi se zadnjica podigla nekoliko centimetara prema gore. Ponovite ovaj potez 10 puta.

Pročitajte i… Oslobodite se zauvek bola u leđima uz vežbe istezanja

A photo posted by Kayla Itsines (kayla_itsines) on

2. „Poskočivi“ sklekovi

Čučnite, položite dlanove na zemlju, a noge brzo zabacite unazad, tako da se nađete u pozi za izvođenje sklekova. Vratite se u prvobitan položaj, a potom se ispravite s ispruženim rukama iznad glave. Ponovite ovu vežbu.

Pročitajte i… 3 neobične vežbe za isticanje oblikovane zadnjice

Namestite štopericu na 3 minuta, pa izvodite svaki dan ovu vežbu u trajanju od 180 sekundi. Pogledajte u videu kako ovu vežbu izvodi Kajla.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.