Za telo poput Adrijane Lime radite ovakve vežbe

by | 8 aprila, 2016

Bivši profesionalni bokser Majkl Olajide je lični trener Adrijane Lime, Ducen Kros i mnogih drugih “anđela”, u modernom fitnes studiju, razvio je program učvršćivanja tela za samo 28 dana bez korištenja tegova. 

Foto: Guliver/Getty

Foto: Guliver/Getty

Zamislite da ste sportista i vežbaćete kao oni

Stvar je vrlo jednostavna. Ako radite i vežbate poput profesionalnih sportista, izgledaćete kao oni. Uz to, trening neće biti dosadan poput dizanja tegova i ostalih monotonih aktivnosti, a rezultati sigurno neće izostati, tvrdi fitnes trener. Trening koji su testirali Viktorijini anđeli je tzv. Shadow boks u kojem bokser vežba sam bez suparnika praktično udarajući vazduh.

Pročitajte i… Pet dobrih razloga za trening s vijačom

“To je odlično jer možete da napravite kondicioni trening boksera poput preskakanja užeta, trbušnjake, ali i sklekove. Ako to nije za vas, krenite na balet, vožnju bicikla ili trčanje“, savetuje trener Olajide.

Kako da postignete fenomenalnu liniju poput Lime pogledajte na sledećim stranama… 

Adrijana trenira poput profesionalnih boksera. “Mislim da boks daje neverovatne rezultate. To je spartanski trening u kojem trenirate um, ali i telo i to je razlog zašto uživaju u njemu“, tvrdi Olajide. Smatra da svojim treninzima Viktorijini anđeli šalju zdravu poruku mladima o neizgladnjivanju. Kaže da je trening zahtevan, ali je dovoljno usavršiti preskakanje vijače.

Pročitajte i… Jako srce i vitko telo za 20 minuta!

“Ne postoji alat koji može toliko istopiti kalorije i lepo oblikovati telo kao što je vijača“, kaže on i dodaje da uže mora biti toliko dugo da kad s obe noge stanete na sredinu, ručke moraju dosegnuti pazuh.

Jedan od jednostavnijih načina treniranja, a za koji nije potrebna gotovo pa nikakva sportska oprema, je preskakanje vijače. Sve što vam je za preskakivanje vijače potrebno jesu motivacija, i naravno, vijača.

Pročitajte i… Bez masnih naslaga: 6 najboljih vežbi za donji stomak

Majkl ističe da se preskakanjem vijače mogu aktivirati svi mišići na telu. Početni pokret kreće iz zgloba ruke, pa se pomeranje mišića celog tela odvija brže nego što je to slučaj prilikom praktikovanja skoro svih drugih vežbi, jer intenzivno aktivirate i ruke i noge. Štaviše, ruke pokreću i razvijaju tempo koji je nogama teže da postignu.

Za kardiovaskularni sastav čoveka preskakanje vijače mnogo je značajnije i ima pozitivniji uticaj na zdravlje čak i u poređenju s trčanjem. Razlog za to je što se preskakanjem konopca skoro momentalno započinje s anaerobnim treningom.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Majkl napominje da je za pravilno preskakanje vijače potrebno samo nekoliko pokušaja.

Kaže da, iako ste početnici kada je fizička aktivnost u pitanju, vrlo jednostavno možete savladati ovu vrstu treninga, te iako on u početku bude trajao i samo 3 minuta, vaše će vam telo biti zahvalno.

Pročitajte i… 7 saveta za lako mršavljenje bez mnogo truda

Neprestanim ponavljanjem, odnosno protokom vremena u kojem praktikujete kontinuirano izvođenje treninga, vaš će fizički napredak biti sve značajniji. Praktikovanjem treninga s vijačom unaprijedićete vaše reflekse i izdržljivost, ali i izgubiti neželjene kilograme.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4 najvažnija pravila za preskakanje vijače:

1. Vijača treba da bude adekvatne dužine

Vama adekvatna vijača mora biti dužine koja podrazumeva da kada stanete na njen središnji deo krajevi vijače u vašim rukama budu u ravni vašeg pazuha.

Preduga vijača može u potpunosti onemogućiti preskakanje, dok upotrebom previše kratke vijače možete se udarati po potkolenicama. Prekratka vijača, takođe, može da vas „naterati“ na previsoke skokove zbog kojih nećete moći kvalitetno da uradite trening trening.

Pročitajte i… Vežba koja uklanja celulit za tili čas!

2. Odaberite podlogu koja vam najviše odgovara

Za početnike se preporučuje podloga prekrivena parketom, dok napredni vežbači mogu trenirati na travi, tepihu, ili asfaltu. Takođe, budite oprezni prilikom odabira sportskih patika. Neka one budu namenjene cross treningu.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

3. Obucite prikladnu odeću

Ukoliko imate u planu da isprobate pokoji novi „manevar“ nastojte da obučete trenerku ili helanke debljeg materijala kako biste zaštitili svoje noge od potencijalnih udaraca vijačom.

Pročitajte i… Oblikovani i čvrsti trbušnjaci za samo 15 minuta dnevno

4. Uključite muziku

Ukoliko trening preskakanja vijače praktikujete da radite uz muziku, osim što ćete odagnati misli od samog treninga, lakše ćete uhvatiti određeni tempo preskakanja užeta.

Iako muzika početnike može i da dekoncentriše, aktivnim vežbačima trening će zasigurno učiniti znatno interesantnijim.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.