Zelena salata sa topljenim sirom savršena kombinacija za zdrave naćose

09/04/2020 in Ishrana
Zelena salata sa topljenim sirom savršena kombinacija za zdrave naćose

Lepota i Zdravlje

Nakon tmurne zime punjenje činije salatom i svežim zelenišom koje je ovog meseca stiglo u radnje od poljoprivrednika daje posebnu potrebu za zdravim ručkom.

- Njihovo lišće trenutno veoma slatko i mekano - kaže Džošua Mekfaden, kuvar i vlasnik Ava Gene’s and Cicoria iz Portlanda u Oregonu i autor filma Sik Seasons: Nev Vai Vith Pogetables.

Međutim, ako su vam dosadile hadne salate i želite da jedete topli obrok ova kreativna i "sirasta", ali zdrava  naćos salata je baš za vas.

Izaberite zeleniš poput rukole, maslačka, potočarke... kako biste ovom jelu dodali pikantniji ukus. PROČITAJTE: Sok za jačanje imuniteta

- Ključno je kombinovati ih sa sastojcima koji su jednako robusni i koji takođe ublažavaju njihovu gorčinu - kaže Mekfaden za Shape. Potražite sastojke koji imaju slatke note, poput balzamiko sirćeta ili nekih kremastih, poput sira, ili isprobajte Cezar salatu sa gorkim povrćem. PROČITAJTE: Zdrava užina – 6 ukusnih napitaka koji će vas napuniti energijom

- Bogati preliv, slani inćuni i masnoće sira savršeno se spajaju u zalogaj sa zelenišom - kaže Mekfaren. Za još pikantnije jelo koristite, „listove šargarepe u plehu sa dosta balzamiko sirćeteta i jakim sirom“.

Da li vam danas predstavljamo naš novi favorit? Da. Zelena salata sa hrskavim radičom, rukulom i umućenim sirom. Ovo jelo je poput vrhunskog recepta za zdrave naćose. (Upozorenje: Možda će vam trebati viljuška za ovo.) POGLEDAJTE I: Protein boost: Recepti sa avokadom!

Gorka zelena salata sa topljenim sirom

 

Trajanje pripreme: 30 minuta

Za 6 osoba

Sastojci:

3 kašike crvenog vinskog sirćeta
¼ šolje ekstra devičanskog maslinovog ulja
so i sveže mleveni biber
1 velika glava radiča, krupno iseckana
veza rukola
120 grama starog sira provolona, Taleggio ili fontina, izrendanih
½ šolje grubo seckanih lešnika
Balzamisko sirće za dresing

Uputstva:

Zagrrejte šerpu. U velikoj posudi umutite crveno visnsko sirće sa maslinovim uljem i dodajte so i biber. Dodajte radič i rukulu, pomešajte i začiniti po ukusu. POGLEDAJTE I: Zdrave grickalice za oporavak mišića do vašeg sledećeg treninga

Salatu poređajte u posudu koja može u rernu, poput pleha pa na nju stavite sir. Pecite salatu samo dok se sir ne istopi, otprilike 1 minutu. Po vrhu pospite pečene lešnike i dodajte malo balzamiko sirceta. Servirajte odmah.

Shape

Shape

Komentari (0)

Loading