Categories Fitness, Lepota

Fit bez mnogo muke: Kako smršati što više uz pomoć trake za trčanje?

Uobičajeni načini treniranja na traci za trčanje ne dovode vas do učinka koji priželjkujete? Ne znate gde, eventualno, grešite? Zanima vas možete li da povećate efekte vaših kardio treninga? 

Kako biste smršali što više koristeći samo traku za trčanje, predlažemo vam da pokušate da trenirate na načine koje predlaže instruktorka iz Njujork Sport Kluba, Šejn Steli.

Pročitajte i… Bez izgovora: 6 najboljih treninga za vitku i zategnutu figuru

Pročitajte u nastavku kako bi trebalo da izgleda jedan vaš trening na traci za trčanje.

 

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Praktikujte intervalni kardio trening

Kontinuirani tempo izvođenja kardio treninga stvara pozitivne efekte kao što je gubitak neželjenih masti gotovo isključivo samo za vreme trajanja treninga. Nakon završetka kardio treninga kontinuiranim tempom vaš se organizam može uobičajeno brzo oporaviti, zbog čega je vremenski period povećane potrošnje masti zapravo veoma kratak.

Pročitajte i… Bez masnih naslaga: 6 najboljih vežbi za donji stomak

Šejn stoga ističe da je praktikovanje intervalnog kardio treninga najbolji način za postizanje dugotrajne potrebe vašeg organizma za povećanom količinom energije. Ona savetuje da ovaj trening izvedete na sledeći način: Vežbanje započnite laganim trčanjem u trajanju od 3 do 5 minuta, a potom nakon svakog minuta laganog hoda izvodite sprinteve u trajanju od 30 sekundi. Dovoljno je da u jednom treningu izvedete 8 sprinteva i na taj način ubrzate i produžite proces sagorevanja kalorija.

Ukoliko se odlučite za izvođenje intervalnih treninga budite svesni činjenice kako je za ovaj trening dovoljno da izdvojite samo 20 minuta kako bi on bio delotvoran.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA