Categories Fitness

Fitnes rutine koje će vam pomoći da izgubite kilograme u rekordnom roku!

Pridržavanje zdravog plana za mršavljenje ponekad izgleda kao celodnevni “posao”…

Foto: Guliver/Thinkstock
Foto: Guliver/Thinkstock

Međutim, shvatićete da su male promene u starim rutinama dovoljne da naprave veliku razliku. Pravilno započeti dan je najbitnije, ali svaka od ovih popodnevnih rutina vam može pomoći da još efikasnije smršate i dovedete svoje telo u red.

Pročitajte i… Tabata trening traje samo 16 minuta, a sagoreva masnoće i zateže celo telo!

1. Ostanite hidrirani
Voda je glavna za gubljenje kilograma. Iako se najviše preporučuje pijenje tople vode kako biste suzbili glad, najbolje je da pijete do pola litra vode pre svakog obroka. Potrudite se da uvek imate svežu vodu u vašoj flašici, a ako ne možete da se setite, postavite alarm koji će vam u tome pomoći. Bitno je da pijete vodu tokom celog dana, što više možete.

Još popodnevnih rutina koje za vas mogu biti korisne pogledajte na narednoj strani…

1 komentar

  1. U moru novih saveta i otkrivanja tople vode,najzanimljivije je sto se uvek na kraju okrecemo onim svima nam dobro poznatim;-)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA