Categories Fitness

Fitness saveti: Kako da brže i efikasnije sagorite kalorije?

Da biste omršali i zadržali željenu liniju, potrebno je da redukcijom ishrane i vežbanjem potrošite više kalorija nego što ih unesete. Ako vam to još uvek ne polazi za rukom, donosimo vam nekoliko korisnih saveta, pomoću kojih ćete efikasnije i brže sagoreti kaloreije.

1. Vežbajte u jutarnjim časovima

Mnoga istraživanja pokazala su da mnogo više kalorija sagorimo tokom jutarnjeg treninga. Osim što sagoreva više kalorija, jutarnji trening povećava nivo energije, poboljšava koncentraciju i podstiče na produktivnost, zbog čega je idealno da vežbanje uvedete u svoju jutarnju rutinu.

2. Povećajte intenzitet treninga

Kako biste značajno povećali potrošnju kalorija, potrebno je da menjate intenzitet treninga, iz dana u dan. Najefikasnije sagorevanje kalorija postiže se postepenom promenom intenziteta vežbi, tokom treninga. Ovo se posebno odnosi na promenu tempa i intenziteta tokom trčanja.

3. Trening snage je neizostavan

Što više mišićne mase da imate, to će vaše telo sagorevati više kalorija, u stanju mirovanja. Upravo zbog ovoga je važno da svakodnevno kombinujete kardio vežbe i vežbe snage.

Uz ove korisne savete za korigovanu ishranu, veoma je važno da se tokom dana krećete i budete aktivni, a uz to i da znatno povedete računa o načinu ishrane, kako biste osim što sagorevate više kalorija, pokušali i da smanjite unos istih.

Ljubav prema sebi – Najbolja fitness motivacija

Top 5 vežbi za zategnutu zadnjicu

3 moćne i efikasne vežbe koje za 30 dana staju na put celulitu

Foto: @vivaglee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA