Categories Fitness

Pet fitnes saveta

 

Lepota i Zdravlje - fitness

 

Niko baš ne obožava da vežba, ali je to apsolutno neophodno da bi se održalo zdravo telo, a sa njime i ono što je još važnije – zdrav duh. Evo nekoliko korisnih stvari koje će vam pomoći…

1. Započnite onim što najmanje volite
S obzirom na to da ne postoji prednost u tome da radite prvo kardio ili vežbe jačanja, započnite trening aktivnošću koja vam najmanje odgovara. Ukoliko završni deo treninga čine vežbe koje najviše volite, sasvim je sigurno da ćete ga propisno okončati.

2. Koncentrišite se
Usredsredite se na vežbe (nemojte da gledate TV ili da kroz prozor posmatrate šta se dešava napolju!). Jedino tako ćete biti optimalno efikasni i aktivirati sve mišiće.

3. Ubrzajte srce
Kada nemate dovoljno vremena za ceo program vežbi, preskačite konopac pet minuta pre i posle vežbanja da biste ubrzali rad srca i istovremeno aktivirali mišiće gornjeg i donjeg dela tela.

4. Održavajte ritam
Pauza od 15 sekundi, umesto jednog minuta, između vežbi jačanja za donji deo tela, održaće ravnomeran rad srca.

5. Uključite vežbe za ruke
Tokom izvođenja čučnjeva ili prilikom korišćenja stepera, savijajte bicepse u svakom pokretu da bi vežba bila efikasnija.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA