Categories Fitness

Tabata trening traje samo 16 minuta, a sagoreva masnoće i zateže celo telo!

Guliver/Getty Images
Guliver/Getty Images

Ove vežbe izvode se u osam serija, a pre njih potrebno je zagrevanje od pet minuta. Takođe, izuzetno su naporne i važno je da se postepeno uvode, kako bi se izbegle povrede.

Dakle, serija traje 20 sekundi, nakon čega sledi odmor od 10.

Evo primera:

Jednom rukom podižete tegove: četiri puta leva pa desna ruka, u trajanju od 20 sekundi; 10 sekundi odmor.

Čučnjevi: maksimalna brzina, u trajanju od 20 sekundi; 10 sekundi odmor.

Sklekovi: maksimalna brzina, u trajanju od 20 sekundi; 10 sekundi odmor.

Trbušnjaci: maksimalna brzina, u trajanju od 20 sekundi; 10 sekundi odmor.

Ponoviti celu proceduru osam puta.

Pročitajte i… 30 dana, 10 minuta, jedna vežba i vaša guza će biti savršeno obla i podignuta

Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA