Nivea dobija novi globalni dizajn

by | mart 11, 2013

Mala plava limena kutija još od 1925. godine sa ponosom nosi NIVEA ime, koje potrošači širom sveta vezuju za poverenje, bliskost i stručnost. Danas Beiersdorf AG uvodi novi globalni dizajn koji za osnovu ima čuvenu plavu kutijicu.

„NIVEA predstavlja sinonim za negu kože, za poverenje i za kvalitet koji konstantno pruža u skladu sa cenom proizvoda. Ovo su svakako vrednosti koje najviše cene naši potrošači širom sveta. Moramo biti sigurni da identitet našeg brenda uvek reflektuje ove vrednosti”, objašnjavaRalph Gusko, izvršni član odbora za brendove i lance nabavki u Bieresdorfu.

“Novi dizajn, sa visoko prepoznatljivim vrednostima, olakšaće potrošačima širom sveta, da pronađu NIVEA proizvode koje traže. Dizajn, počev od pakovanja proizvoda, do prodaje i reklamiranja, povećava identifikaciju potrošača sa brendom ohrabrujući ih da probaju i proizvode iz drugih kategorija”, nastavlja Gusko.

Novi dizajn je funkcionalniji i istovremeno prisniji

Međunarodno priznat, industrijski dizajner Yves Béhar, iz svog projektnog studija u San Francisku, pridružio se timu dizajnera u Beiersdorfu, kako bi zajedno kreirali jedan novi, jedinstven i inovativan dizajnerski jezik koji će otelotvoriti sve vrednosti brenda NIVEA.

Legendarna plava NIVEA limena kutijica za kremu nije bila samo osnova novog dizajna, već i velika inspiracija dizajnerima. Upravo je njen izgled iskorišćen kao osnova za novi izgled logotipa: zadržan je krug kao oblik pakovanja i iskorišćen kao deo novog logotipa, dok je originalna plava boja izmenjena u neznatnosvetliju nijansu. Okrugli poklopac, koji se smeši potrošačima sa implementiranim NIVEA znakom, veoma je sličan nekadašnjoj plavoj limenoj kutijici, a potrošači još efikasnije moguda identifikuju bilo koji NIVEA proizvod na rafovima.

“Za razliku od drugih proizvoda za negu kože, NIVEA nije usmerena na specifične kulture, pol ili starosne grupe. Ovaj projektni zadatak me najviše privukao zbog ogromnog emotivnog potencijala koji brend NIVEA nosi u svom imenu čitav jedan vek”, nastavlja Béhar.

Prvi testovi sprovedeni među potrošačima, potvrđuju da trud dizajnerskog tima nije bio uzaludan. Potrošači, naročito oni iz zemalja čija su tržišta u ekspanziji, kao što su zemlje Azije i Južne Amerike, ocenjuju novi dizajn kao veoma dobar.

Dosledan NIVEA dizajnerski jezik povećava identifikaciju brenda

“Novi NIVEA dizajn iz osnova nudi potrošačima jasnu percepciju vrednosti našeg brenda, kao što su izuzetna nega kože, poverenjei stručnost, i pre nego počnu da koriste proizvod. Čist je i autentičan, kao isam brend”, objašnjava Ralph Gusko.

Tagovi: