Podignute, čvrste, seksi grudi? Kažu da ove 3 vežbe za 30 dana mogu da naprave čudo

by | 13 maja, 2019

Ne, nije nemoguće da povećate obim grudi uz fizičke vežbe! Ipak, ne treba mešati pojmove – mišići grudi i mlečne žlezde. Dok mlečne žlezde, sem hirurškim putem, ne možete da povećate na prirodan način, to sa mišićima grudi nije slučaj.

Moguće je i realno povećati i zategnuti mišiće grudi – adekvatne fizičke vežbe daće sjajne rezultate i nezavisno od veličine grudi pomoći će vam da one izgledaju lepše, negovanije i „raskošnije“.

Možda vas neke od vežbi iz ovog programa i začude, ali verujete – sve se isplate.

1.Jedna od efikasnih vežbi za uvećanje obima grudi jesu sklekovi. Rade se u tri serije po 15 do 20 ponavljanja.

Pročitajte i… 5 centimetara manje u stomaku? Imamo vežbu koja za 20 minuta dnevno pravi bum!

2. Najefikasnije vežba za povećanje grudi je sledeća. Potrebno je da legnete na pod ili još bolje loptu i podižete tegove.Radi se u tri serije po osam do 10 ponavljanja. Tegovi ne treba da budu preteški.

3. Vežba kojom se dobija jasna kontura grudi se radi isto kao i prethodna, s tim što su ruke u raširenom položaju i koristite obe ruke u isto vreme. Radi se u tri serije po 15 do 20 ponavljanja.

Detaljno objašnjenje ove dve vežbe možete pogledati u priloženom video snimku od drugog minuta.

Pre nego što se bacite na ove vežbe, uradite kratko zagrevanje. Potrebno je da ovaj program ponavljate od 2 do 3 puta nedeljno, ali nikada dva dana za redom.

Pročitajte i… 6 miliona ljudi joj veruje i tvrde da vežbanjem 3 minuta dnevno salo nestaje

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.