Koliko je, zapravo, dobro vežbanje u trudnoći?

05/04/2020 in Lepota
Koliko je, zapravo, dobro vežbanje u trudnoći?

Lepota i Zdravlje

Dobra vest: Vežbanje u trudnoći nije samo spora šetnja po naselju i odlazak na prenatalnu jogu.

Vežbanje u trudnoći ima minimalan rizik za zdravlje i, zapravo, donosi mnoge prednosti većini žena. Ukoliko vam doktor ne savetuje da izbegavate trening, preporučljivo je 20 – 30 minuta vežbanja dnevno.

Trening može da sadrži brzu šetnju, nekoliko krugova u bazenu, Pilates, ili Aerobik trenign slabog intenziteta.
Ne samo da vežbanje u trudnoći može ublažiti mnoge neposredne zdravstvene probleme, već može doneti dugoročne prednosti.

Nije preporučljivo krenuti sa novom intenzivnom rutinom ako to niste radili ranije tokom trudnoće.

Proporučuje se da izbegavate kontaktne sportove, aktivnosti sa visokim rizikom od pada, ronjene, padobranstvo i neke vrste joge.

U krajnjoj liniji slušajte svoje telo i modifikujte pokrete kako vaša trudnoća napreduje.

Kako da vežbate tokom trudnoće pogledajte u videu:

shape

shape

Komentari (0)

Loading