Pisana reč (ni)je dovoljna?

by | septembar 12, 2012

Jasmina Ubiparip, izvršna urednica

J

utros sam u inboxu zatekla vest koju je prosledio biro za odit ABC. „Wow, fenomenalno!“, bilo je prvo što sam pomislila. Ali, oduševljenje mi je već u sledećem trenutku splasnulo jer me je ista ta vest navela da pomislim: Da li ovo znači da više niko ne čita? Da li štampani magazin, koji nudi „samo“ reč i sliku, zaista više nije dovoljan? A ja sam oduvek mislila da je najvažniji dobar tekst…

Evo pomenute vesti:

Britansko izdanje popularnog ženskog modnog magazina u oktobarskom broju će ubaciti video reklamu.

Marie Claire planira da izda nekoliko hiljada specijalnih primeraka britanskog oktobarskog broja koji će između 34. i 35. stranice imati video reklamu za Dolce & Gabbana. Reklama će se vrtiti na minijaturnom (veličine iPhonea) tankom LCD ekranu koji proizvodi američki Americhip.

Iz Marie Claire su poručili kako će reklama biti automatski pokrenuta nakon što čitaoci okrenu 34. stranicu.

Mashable piše da LCD ekran pokreće obnovljiva baterija koja ima dovoljno snage za prikazivanje video klipa u trajanju od 45 minuta.

Izvor: Poslovni Puls

Veoma bih volela da čujem kakav je vaš stav. Šta čitate i koliko čitate? Kupujete li knjige, magazine, novine? I, posebno, da li vam magazin predstavlja užitak za sebe ili smatrate da je nezanimljiv ako nije povezan sa onlajn i video formatima?

Tagovi: