Trendovi koji su zavladali crvenim tepihom

by | jun 22, 2015
Autorka teksta: Aleksandra Dimitrijević

Autorka teksta: Aleksandra Dimitrijević

Obratite pažnju – stižu novi dizajneri cipela!
[inlinetweet prefix=““ tweeter=““ suffix=““]Svaka od nas je bar jednom poželela da prošeta čuvenu crvenu Christian Louboutin potpeticu ili da se bar na jedan dan nađe u ulozi Keri Bredšo i otvori prepun cipelarnik Manolo Blahnik cipela.[/inlinetweet] Iako ova dva kreatora opravdano nose titulu vodećih u dizajniranju obuće, stižu nam mlade snage. Zato, obratite pažnju na sledeće kreatore koji su svojim prvim kolekcijama osvojili srca mnogih modnih znalaca. Možda se upravo među njima krije novi No. 1 u dizajnu obuće.

Foto: PR

Foto: PR

1. Mary Alice Malone rođena je u srcu Pensilvanije i još u detinjstvu pokazala je veliki talenat za jahanje pa je izabrana u Junior Olympic Equestrian tim. Ljubav prema konjima i prirodi dovela je do dizajniranja nameštaja, gde je aktivno učestvovala u svim fazama obrade. Stilske ideje u ovom poslu pretočila je vrlo brzo u omiljeni komad mnogih žena – cipele. Nakon završetka London College of Fashion, usavršavala se u mnogim modnim ateljeima, a vrhunac njenog uspeha je stvaranje sopstvenog brenda pod nazivom Malone Souliers.

Foto: PR

Foto: PR

Prepoznatljive po visokoj potpetici cipele Malon Souliers dolaze u smelim kombinacijama različitih boja i materijala poput čipke, kroko kože, velura, dok neobični dizajn pretvara svaku ženu u damu sa savršenim modnim stilom.

Blejk Lajvli, Solanž Knovls, Kameron Dijaz, Kajli Džener, Lupita Njongo, samo su neke od poznatih dama koje su nosile ove cipele na raznim svečanim događajima, jer one su prosto stvorene za crveni tepih.

Kliknite za nastavak teksta

Foto: PR

Foto: PR

2. Sa samo dve kolekcije obuće Kamila Elphik uspela je da skrene pažnju modnog sveta. Mlada britanska dizajnerka iskustvo je sticala kod vodećih kreatora kao što su Nikolas Kirkvud, Sofija Vebster, Dona Karan, Pol Endru i Šarlot Olimpija. Pohađala je „Parsons School of Design“, a u diplomskoj kolekciji “So Bad It’s Good“ predstavila je tzv. “Pez“ petu koja je izazvala veliko interesovanje što je Camillu navelo da pokrene sopstveni brend.

Foto: PR

Foto: PR

Kolekcija za proleće/leto 2015. pod nazivom “You Got the Luck“ inspirisana je svakodnevnim životom i temom sreće, pa se mogu videti deteline sa četiri lista, crne mačke i drugi geometrijski printovi kao asocijacija na talismane za sreću.

Foto: PR

Foto: PR

3. Iako se na tržištu nalazi tek tri godine, Džošua Sanders je svojim patikama zadobio brojne fanove a mogli smo ih videti i na Kendal Džener, Kiari, Lili Alen, Arijani Grande, Ani Delo Ruso i drugim poznatim damama. Mladi dizajner je debitovao u Parizu 2012. godine predstavivši sasvim novi koncept u modi, „Street Couture“, kojim je spojio dve svoje najveće strasti – urbane simbole i klasični italijanski način obrade obuće.

Cilj brenda je da svake sezone predstavi capsule kolekciju slip-on patika koje će, kako on ističe, oslikavati filozofiju Japana, sjaj Hong Konga, evropski pop, američki sport i duh Navaho plemena. Dodatni plus Joshua Sanders patikama je da se lako kombinuju sa raznim komadima garderobe, torbama i šeširima, a kvalitet garantuje italijanska “old school” izrada.

Foto: PR

Foto: PR

Giambattista Valli kreirao kolekciju karmina za MAC
Giambattista Valli zna kakvu garderobu vole žene, zato poznate dame za crveni tepih rado biraju njegove prelepe elegantne haljine. Ljubiteljke italijanskog dizajnera obradovaće vest o njegovoj saradnji sa poznatim beauty brendom MAC. Rezultat saradnje je nova MAC kolekcija koju čini pet mat karmina inspirisanih komadima iz Vallijeve kolekcije i jedan prozirni sjaj koji će učiniti svaki od njih sjajnim, tako da ukupno imate efekat 10 proizvoda.

MAC je ovom kolekcijom otišao korak dalje i po prvi put boja na pakovanju verno predstavlja nijansu karmina tako da će sada pronalaženje potrebnog ruža za usne u moru crnih pakovanja biti mnogo lakše. “Vidim da žene nose tri ili četiri karmina u svojoj torbi i moraju da otvore svaki od njih kako bi pronašle željenu boju,” rekao je Valli dodajući: “Volim praktičnost, kada se pakovanje ruža za usne podudara sa bojom tako da žena može lako da ga ugrabi iz svoje tašne.”
MAC i Giambattista Valli kolekcija biće u prodaji od 9. jula, i to po ceni od 17,50 dolara za karmin i 23 dolara za sjaj.

Foto: PR

Foto: PR

Torba Legend, rajf Masterpeace, naočare Ray-Ban, sat French Connection, Asos, espadrile Zara, clutch torba Stella McCartney

Ovog leta nose se aksesoari od teksasa
Davne 1988. Ana Vintur za naslovnu stranu magazina “Vogue” modele je obukla u teksas i, na taj način, konačno uspela da ovaj odevni komad odvoji od radničke klase sa kojom je do tada bio povezivan i podstakne mlade širom sveta da modeli od teksasa nađu mesta u njihovom garderoberu. Od tada, on ne izlazi iz mode.

Univerzalan, izuzetno moderan, a ujedno i izdržljiv materijal, veoma je pogodan za kreatore koji žele da svu svoju maštu pretoče u delo. Zato, ovog leta teksas nije samo u znaku farmerica. Vodeći dizajneri u modnoj industriji nude nam mnoštvo poželjnih aksesoara – od torbi koje smo videle u kolekcijama Stelle McCartney, Marni, Miu Miu, Fendi, preko Jimmy Choo i Manolo Blahnik sandala, Christian Louboutin cipela, Converse patika pa sve do Ray-Ban naočara za sunce, Louis Vuitton sata i Neil Barrett šala.
Osim poznatih modnih kuća, aksesoare od teksasa uvrstili su u svoju ponudu i high street brendovi koji su nama dostupni, zato što pre nabavite omiljeni komad napravljen od teksasa.

 

Tagovi: