Kako da produktivno isplanirate svoju radnu nedelju?

by | mart 4, 2019

Ako u nedelju veče niste stigli da isplanirate svoju radnu nedelju, još nije kasno za to. Možete započeti svoj ponedeljak prvom jutarnjom kafom, a dok uživate u njoj, napravite barem okviran raspored za predstojeću radnu nedelju, u koji ćete unetzi već poznate obaveze i svoje planove, koje ne želite da odlažete. Kada već na početku radne nedelje isplanirate svoje vreme, mnogo manje stresa ćete pretrpeti, tokom radnih dana, jer ste verovatnoću da nešto zaboravite sveli na minimum.

Kada napravite svoj plan za narednu nedelju, podsetićete se svih važnih planova i obaveza. Uz to, imaćete vremena da se pripremite na sve što vas čeka, a to je veoma važno.

Kada počnete da pišete nedeljni plan, prvo se osvrnite na nedelju za vama. Tako ćete pregledati sve obaveze i u planer uneti sve poslove, koji su ostali nedovršeni. Ako ostavite obaveze nedovršene, to će se automatski odraziti na vašu produktivnost, što sigurno ne želite.

Kada sagledate sve obaveze, organizujte ih tako, da prvo obavite one koje su vam prioritet. Trebalo bi da prvo odradite obaveze za koje imate krajnji rok, jer na taj način nećete doći u situaciju da kasnite i sebi stvarate bespotreban stres.

Još jedna stvar, koju treba da imate na umu, kada pravite raspored obaveza, svakako je vaša produktivnost. Ako ste u toku dana najproduktivniji ujutru, tada zakažite najzahtevnije obaveze, kako biste u njih uložili 100% sebe.

U svakom slučaju, kada planirate svoju nedelju, imajte na umu da nije strašno i da ne ispoštujete neki rok, dešava se. Bitno je da date sve od sebe i da se fokusirate na jednu po jednu obavezu, kako biste poboljšali svoju efikasnost i bili zadovoljni svojim postignućima.

Pročitajte i…Istraživanje potvrđuje: Rad vikendom utiče negativno na naše zdravlje

 

Tagovi:

top