Bronzani Effie za kompaniju Bambi

by | 19 juna, 2017

Kampanja,,Čik prestani da se zabavljaš’’ osvojila je bronzanu  nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za  Plazma Mini-Mini kompanija Bambi kreirala je u saradnji  sa agencijom McCann Beograd.

Dobitnici  nagrada  na  prvom Effie Awards Festivalu, najprestižnijem  svetskom  priznanju  za  efektivnost u marketingu, proglašenisu 15.juna u hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu. Plazma je ponosna što svakom novom nagradom  potvrđuje svoj neprikosnoveni  kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50. rođendan omiljenog domaćeg brenda.

,,Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmladjuju brend i otvaraju vrata mladjoj ciljnoj grupi – tinejdžerima.’’ istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.

Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.