Categories Promo

Uspešno održano četvrto izdanje regionalne konferencije za žene Pro-femina 2019 u Skoplju

I ove godine uspešno je održano četvrto izdanje regionalne konferencije za žene Pro-femina 2019, u organizaciji Color Media Plus, izdavača licenciranog izdanja najuticajnijeg ženskog časopisa Lepota i zdravljeUbavina i zdravje.

Hotel Aleksandar Palas bio prepun gostiju koji su stigli u 10 sati kako bi prisustvuvali zanimljivom sadržaju Pro-femine 2019, sa akcentom na lepoti, zdravlju, nezi i svemu onome što je izuzetno važno za žene.

Pre otvaranja programa, publika je radoznalo posećivala štandove prijatelja konferencije. Učesnici su imali priliku da pogledaju i testiraju proizvode Eurofarma, Violete, Kenzo, Vichy, La Roche Posai, Essence, Medisei i probaju biljne šejkove Herbalife, da se informiraju o nagradnoj igri Revalid , o uslugama Halkbanke, da pogledaju luksuzne venčanice Anna Bora Atelier i da se slikaju na zanimljivom štandu KFC.

U konferenciskoj sali pored bine je stajao parkiran kompletno novi Renault Clio – oficijalno vozilo konferencije.

Najbrže posetioce, koji su prvi stigli na konferenciju, je dočekala slatka dobrodošlica na stolici – U&Z paketi puni proizvoda sponzora Pro-femine 2019: Herbalife, Vichy, Essensa, Kenzo, Eliksir Ekslusiv, Violeta, Pelisterka i primerak Ubavine i zdravja.

Tačno u 10:30, Jovana Stojmenović, glavna urednica časopisa Ubavina i zdravje, zvanično je otvorila događaj i najavila svoju prvu specijalnu gošću – novinarku i voditeljku Vesnu Dedić, koja je u razgovoru koji je vodila profesorica Tatjana Aleksić otkrila „Šta žene žele“.

Nakon razgovora sa Vesnom Dedić, sledila je case study pod nazivom „Prednosti ozonske terapije: lepota i zdravlje za celo telo“, u kojoj je dr sci. dermatovenereologinja Silvia Duma je govorila o prednostima upotrebe proizvoda Ozone Gold, a Antonia Lokvenec je potvrdila njihov efekat iz ličnog iskustva.

Sledila je panel diskusija pod nazivom “Prelazak preko vlastitih granica: zašto je to ključ samo-motivacije”, koju je podržao Herbalife. Moderatorka je bila TV voditeljka Biljana Debarlieva, a učesnice su bile Nataša Meshkovska, bivša šampionka u plivanju, Bojana Stojmenović, psiholog, motivator i influencer, Kokan Ajanovski, državni prvak u maratonskim trkama, Goran Nikolić, Herbalife Nutrition SEE Country Director, i Carmen Mihajloska, nezavisna članica Herbalife Nutrition-a od 1992. i životni trener.

Druga panel diskusija pod nazivom „Žena u sportu“, pod pokroviteljstvom Sport Vision-a, ispričala je nadahnjujuće priče Elene Bubalo, instruktorica fitnesa, Edine Muse, instruktorica košarke i fitnesa, Sneze Velkov, TV lice i pilates-instruktorka, Biljana Milanova, međunarodni fudbalski sudija. Diskusiju je vodila Magdalena Spasovska iz nevladine organizacije TAKT.

Pevačica Dani Dimitrovska, muzičar Vladimir Blažev, mr. Snežana Apostolova, Sandra Kirkov i dr. Vaska Mitova bili su učesnici koji su otvorili treću panel diskusiju u okviru „Pro-femine“ – „Noćna ptica ili ranobudnik: koliko sati spavate! ” EUROFARM je pokrovitelj ove panel diskusije, a moderatorka je bila voditeljica Elena Stojanovska Jankovska.

Šta znamo o imunitetu? U sezoni virusa, prehlade i gripe, Pro-femina je otvorila ordinaciju sa dr. Sajkovskim i uz pomoć panelista dr. Aleksandra Sajkovskog, farmaceuta Elizabete Simonce i modela Vere Mesterović pokušavajući da odgovori na pitanja vezana za zdravlje i ishranu – da li možemo ojačati liniju odbrane organizma dece i odraslih. Ovu panel diskusiju podržala je ESENSA, a moderirala Jovana Stojmenović.

“Ženska abeceda: promene kalendara unose promene u kilogramima, koži, kosi … Imamo li strategiju da nadmašimo vreme”, bila je tema petog panela koji je podržao Vichy, a na kojem je učestvovala spisateljica Jelena Bačić Alipić, pevačica Elena Petreska, sci. Nataša Teovska Mitrevska, psiholog Ivana Hadzivanova i Ivana Janeva Popov – predstavnik kompanije “Vichy”, a moderator je bila TV lice Živkica Kalenikova. 

Četvrto izdanje “Profemina” završilo je gostovanjem Nataše Bekvalac koja je razgovarala sa Juliom Cvetkovskom, voditeljicom i urednicom emisije Fleksija. Tokom razgovora, Nataša Bekvalac dobila je poklon iznenađenja – prelepi zlatni lanac kompanije Ador Gold.

Tokom cele konferencije održana je lutrija koja se odvijala u tri dela. Sretni dobitnici su dobili vredne proizvode kompanije Herbalife, Revalid, Kenzo, Vichi, Oriflame, HM Spirits – Moet i Ouzo Plomari, a dvojica pobednika su dobili vaučer u vrednosti od 100 evra za Božinovski  i vaučer sa 20% popust Ateljea Ana Borra.

Nakon konferencije, gosti su pozvani na koktel zabavu na kojoj su uživali u HM Spirits pićima, druženju sa panelistima i prelepoj atmosferi.

Između panela, posetioci su uživali u ukusu kafe i čajevima Franck, a oficijalni refresh partner konferencije je bila voda Pelisterka.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

TAKOĐE ZANIMLJIVO!

ESTETICA magazin

IDEJE ZA UREĐENJE DOMA