Vreme je da napravite produktivan plan za predstojeću radnu nedelju

by | februar 3, 2019

S obzirom na obaveze koje svakodnevno imamo, ponekad nam se čini da ništa ne stižemo i da nam je neophodno barem 2,3 sata više. Naša produktivnost u mnogome zavisi, od stvari na koje se tokom radne nedelje koncentrišemo, a posebno od toga kako smo rasporedili sopstvene aktivnosti. Ako prethodne sedmice niste uspele da uradite sve što ste zamislile, ove nedelje vreme je da poradite na organizaciji.

Uspešna radna nedelja podrazumeva mnogo planiranja i usklađivanja najrazličitijih obaveza, jer su kvalitetan plan i dobra organizacija pola obavljenog posla.

Na početku svakog radnog dana, zapišite u svoj planer sve obaveze i planove koje za taj dan imate. Ova vrsta evidencije pomoći će vam da uspostavite kontrolu nad svojim vremenom.

Sve krupnije obaveze, koje zahtevaju potpunu koncentraciju, zakažite za početak radne nedelje, kada ste najodmornije i najproduktivnije, jer kako radna nedelja odmiče, naša koncentracija opada, usled mnogobrojnih obaveza i prevelikog umora.

Veoma je važno da svakom vašem danu namenite određenu svrhu, odnosno jednu od obaveza postavite kao prioritet, dok sve ostale obaveze treba da uklopite i uskladite sa ostatkom vašeg vremena. Za produktivnu radnu nedelju neophodno je fokusirati se na najvažnije projekte, sve sitnije obaveze jednostavno ćete uskladiti sa ostatkom svog vremena.

Još jedan preduslov za uspešan dan je da ustanete malo ranije, kako biste dan započele na miru, prvom kafom i dobrom muzikom, koja će vas motivisati da svoj dan maksimalno iskoristite. Da biste bile što produktivnije morate sebi ostaviti vremena za jutarnju rutinu, pre posla.

Ništa nije nemoguće uz dobru organizaciju, a kada ona postane sastavni deo vaše rutine, ni jedna radna nedelja više neće počinjati stresno i ništa vam neće biti teško i naporno!

Pročitajte i…Insta inspiracija: Kako urediti radni prostor kod kuće?

Tagovi:

top