Ivan Marić: Besmisleno je sve manekene etiketirati kao homoseksualce

by | jul 24, 2013

Piše: Brankica Treskavica

Ivan Maric 1

Kad je na portalu www.svet.rs objavljena informacija da je Ivan Marić zaštitno lice aktuelne kampanje Đanfraka Ferea, mogli smo da vidimo i komentare u stilu „zna se kako se u modi dobijaju poslovi“. Interesantno je da je maneken istog dana odgovorio na njih, potpisavši se imenom i prezimenom.

Tako reagujem kad god me neko ‘ujede’ ili uradi nešto što nije pravedno. Na neki način, to je i razumljivo, kad se ima u vidu da sam lav u horoskopu“, kaže Ivan.

Celog svog života sve što sam radio – radio sam pošteno i ne dam bilo kome, pa čak ni anonimnom komentatoru na sajtu, da po tome ‘pljuje’. Nemam ništa protiv gej populacije, ali lepiti tu etiketu svim manekenima nema nikakvog smisla. Verovanje da se do poslova dolazi na taj način nije ništa drugo nego predrasuda, a ako već govorimo o toj temi, na osnovu mojih dosadašnjih boravaka u inostranstvu, zaključujem da među manekenima nema više od 30 odsto homoseksualaca„, tvrdi uspešni maneken.

Ivan Maric 2

Posebnu, doduše malobrojnu, kategoriju predstavljaju ‘čudaci’… Ja sam imao sreću da dobijam ‘normalne’ poslove, a kad to kažem mislim na kolekcije koje nisu preterano avangardne, kao i na ljude s kojima radim. Naravno, govorim o tome šta volim, a šta ne, ali ne gubim iz vida da posao manekena nije da analizira kolekciju, već da odeću iznese onako kako se od njega traži„, dodaje Ivan.

Na pitanje da li je, radeći te normalne poslove, imao neku posebno zanimljivu situaciju, Ivan je odgovorio: „U Firenci sam bio na slikanju za katalog jedne kineske kompanije. Najveći broj cipela bio je 43, a ja nosim 45-46. Da bi ih obuo, naravno uz mnogo muke, prethodno sam morado da držim noge u hladnoj vodi, da bi se „skupile“. Srećom, slikanje nije dugo trajalo, a u Kini sam, jednom, uspeo da u tako malim cipelama šetam pistom“.

Redakcija „Lepote i zdravlja“ izabrala je Ivana Marića za muškarca u trendu. Intervju sa ovim šarmantnim manekenom možete pročitati u avgustovskom broju našeg magazina (na kioscima od 20. jula).

Autor: Life Content
Foto: PR

Tagovi: