LC Waikiki – Moda za sve: Otvaranje prodavnice i u Novom Sadu

by | oktobar 7, 2015

LC Waikiki, sa ciljem da postane jedan od tri najuspešnija modna maloprodajna brenda u Evropi, polako osvaja srpsko tržište, koje ova kompanija smatra prioritetnim.

waikiki nasl

 

LC Waikiki, vodeći turski modni brend otvara drugi objekat u Srbiji, a prvi u Novom Sadu, u TC Mercator, u petak 9. oktobra 2015, u 12h. Maloprodajni lanac, specijalizovan za odeću i aksesoare za celu porodicu otvoriće svoja vrata u TC Mercator, a modno tržište Novog Sada postaće bogatije za veliki izbor modnih kolekcija za sve uzraste.

Waikiki 3

Otvaranje novog maloprodajnog objekta će privući pažnju novosadskih kupaca koji će imati priliku da uživaju u širokom asortimanu garderobe i aksesoara brenda LC Waikiki, zbog visokog kvaliteta, moderne linije koja prati poslednje svetske modne trendove i što je najvažnije pristupačnih cena proizvoda. Prva LC Waikiki prodavnica u Novom Sadu ponudiće širok asortiman garderobe koja je podeljena u nekoliko različitih modnih koncepata za žene, muškarce, tinejdžerke i decu.Svi LC Wikiki maloprodajni objekti poznati su po toploj atmosferi i odličnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.

Waikiki 1

Menadžer brenda LC Waikiki za Srbiju i BiH, Sinan Sahin, izjavio je: „LC Waikiki je svoju priču na međunarodnom tržištu započeo pre 17 godina. Danas je lider ready-to-wear industrije, sa preko 500 prodavnica u 27 zemalja i preko 25.500 zaposlenih. Veliko nam je zadovoljstvo što polako osvajamo srpsko tržište i što ćemo i ovde, u Novom Sadu, kupcimapružiti inspiraciju da svom stilu dodaju lični pečat.

O LC WAIKIKIJU
Waikiki kao brend postoji od 1985, a kao LC Waikiki posluje u Turskoj od 1997. Sa 120 međunarodnih prodavnica LC Waikikija i skoro 400 prodavnica u Turskoj, kompanija sigurnim koracima ide ka krajnjem cilju brenda da do 2023. godine počne da ostvaruje promet od 10 milijardi dolara godišnje.
Moto modnog brenda je: „Svi zaslužuju da se lepo odevaju„.

Tagovi: