Snoop Dogg i Kareem Abdul-Jabbar u novoj Adidas reklami

Adidas Originals je predstavio novi film „Original is never finished“ u kom se pojavljuju vizionari iz sveta muzike, skejtborda, sporta, stila i umetnosti.

Foto: Adidas

Foto: Adidas

Potvrđujući da definicija originalnog nikad ne zastareva, u filmu se čuje legendarna pesma „My Way“ Frenka Sinatre sa provokativnim, izmenjenim pristupom današnjoj „uličnoj“ kulturi. Snoop Dogg, Dev Hynes, Stormzy, Mabel, Kareem Abdul-Jabbar, Brandon Ingram, Petra Collins, Gonz i Lucas Puig deo su ove postave različitih generacija, kojom je adidas Originals dao drugačije značenje klasike i koja se sada obraća novoj generaciji stvaralaca i inspiriše ih da redefinišu značenje originalnosti.

Foto: Adidas

Foto: Adidas

Kreiran pod kreativnom upravom adidas Originals globalne kreativne agencije, Johannes Leonardo, film „Original is never finished“ istražuje ideju da ako na nečemu dovoljno dugo radite, ono ponovo postaje originalno. Ovo je filozofija koja se provlači kroz dizajn brenda, koji kroz kolektivno sećanje nastavlja da oživljava prošlost i stvara značenje za nove generacije. Kampanja najavljuje predstavljanje EQT, legendarnih patika iz 90-ih, koje su redizajnirane za nove generacije.

Foto: Adidas

Foto: Adidas

„Original is never finished“ vizuelno oživljava ideju da će ponovno stvaranje nečega, na način svojstven svakoj pojedinačnoj osobi, uvek biti potpuno originalno. U sceni „The Birth of Venus“ umetnica/fotograf Petra Collins ponovno stvara simboličnu ikonu lepote. Njen subverzivni deo filma daje novo značenje ozloglašenom umetničkom delu Botičelija. U drugoj sceni, reper i autor pesama Snoop Dogg ponovo oživljava scenu omota albuma „Doggystyle” dok ujedno izražava jasan stav o jednakosti polova u hip-hop kulturi zamenom uloga sa poznatim protogonistima. Od skejt legende Gonza koji uz francuskog profesionalnog skejtera Lucasa Puiga u sceni „Lucas & The Gonz” osvaja ulice na svoj način, preuzima baklju od košarkaške legende Kareema Abdul-Jabbara, pa sve do Brandona Ingrama u „Raining Basketballs“ ili Deva Hynesa koji klima glavom odrazu prošlosti u delu „Mirrors“ i legendarnih patika NMD koje imaju novu „masku“ kako bi dobile novo značenje u sceni „Sneakerheads“ – svi oni nose isto značenje da originalnost nikada ne prestaje.

Kliknite na link za video: https://www.youtube.com/watch?v=cv53BKMYsy0

Pročitajte i…Dva modna komada trenutno su najpopularniji na Instagramu. Imate li ih u ormaru?

Jedno reagovanje na “Snoop Dogg i Kareem Abdul-Jabbar u novoj Adidas reklami”

  1. Vesna V kaže:

    REklama mora biti posebna da bi odredjeni proizvod privukao kupca.Tako je i sada.Zanimljivo osmisljeno.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.