Misoni: Moda koja zabavlja

by | oktobar 2, 2010

Šareni motivi karakteristični za Latinsku Ameriku u kombinaciji sa modernim krojevima i veselim bojama već prvih sunčanih dana sledeće godine izmamiće osmehe mnogih dama. Moda treba da bude zabavna i da popravlja raspoloženje, kažu u modnoj kući „Misoni“ .

Misioni

Italijanska modna kuća „Misoni“ (Missoni) specijalizovana za modele od trikotaže predstavila je kolekciju za proleće/leto 2011. godine na Nedelji mode u Milanu.

Šalu od pre nekoliko godina da oni koji nose pončo ne mogu biti loše raspoloženi, koja je doduše bila poznata u modnim krugovima, u poznatoj italijanskoj modnoj kući kao da su shvatili ozbiljno.

Misioni

Modni kritičari nakon revije ocenili su da je, iako ne mogu sa sigurnošću da kažu kakav je osećaj nositi pončo sa printom sa actečkim motivima, svakako bilo veoma zabavno gledati vesele, šarene modele jarkih boja na pistama u Milanu.

Među brojnim elegantnim kreacijama slavnih dizajnera prikazanih od 22. do 29. septembra u Milanu modeli koje potpisuje dizajnerski tim „Misonija“ izdvojaju se već na prvi pogled.

Misoni

Inspirisani kulturom Latinske Amerike, još jednom su pokazali zbog čega je „Misoni“ vodeći brend u oblasti trikotaže.

Vesele boje, interesantni dezeni modela, kao i provereni krojevi potvrđuju da kolekcija nije namenjena samo ljubiteljima Brzog Gonzalesa, simpatičnog junaka crtanog filma.

Kraće ili duže haljine i mini suknje zahvaljujući visokom stepenu nosivosti lako će naći mesto u ormarima pripadnica nežnijeg pola koje prate trendove.

Sledećeg proleća i leta neobični šeširi su obavezni, kao i šarene sandale koje se vezuju oko članaka.

Kreativni tim „Misonija“ upustio se u igru što je retkost među vodećim modnim kućama. Kombinovanjem detalja, boja, donekle i izborom krojeva, nastala je kolekcija koja kupcima izmamljuje osmeh na lice.

Neki će čak pretražiti ormare da bi pronašli stari pončo koji su nerado nosilu u osnovnoj školi kada je bio pravi modni hit.

Izvor: RTS

Tagovi: