Pod stresom ste? Ove jednostavne tehnike disanja umiruju um za 60 sekundi!

U nastavku, predstavljamo vam četiri načina kako da iskoristite disanje i pokret da biste se za samo jedan minut oslobodili stresa.

by | 16 marta, 2021

Iz redakcije magazina „Natural Health“

 

Već vekovima, meditacija predstavlja pristupačnu i delotvornu tehniku za umanjenje stresa i smirivanje i uma i tela. Ali teško je u pretrpanom dnevnom rasporedu pronaći vremena za meditaciju.

Ipak, postoje određene tehnike koje uklanjaju stres i za svega 60 sekundi vašeg vremena.

Meditacija: Brze vežbe za uklanjanje stresa

1 Klasično disanje

Postavite jednu ruku na grudi, a drugu na srce. Polako i duboko udišite kroz nos (brojeći do četiri), a zatim isto tako izdišite. Savet je da ovu vežbu praktikujete pred odlazak na spavanje ili pak odmah ujutro čim ustanete, u zavisnosti od toga da li vam je potreban miran san ili miran dan.

 

2 Tehnika disanja kroz jednu nozdrvu

Desnim palcem pritisnite desnu nozdrvu i udahnite samo kroz levu. Zatim levu nozdrvu pritisnite kažiprstom i dišite samo kroz desnu nozdrvu. Ponovite nekoliko puta. Ova meditacija uspostavlja balans energije. (Pročitajte i… Tai či: Prirodni lek digitalnog doba)

3 Istezanje vrata
Povucite vrat ka desnom ramenu i polako dišite kroz nos, a izdišite kroz usta. Ponovite četiri puta, a zatim promenite stranu. Ovom vežbom uklonićete tenziju u vratu i glavi, što će vam doneti preko potrebni mentalni i fizički spokoj.

4 Abdominalna meditacija

Ispravite se i udišite kroz nos, puneći stomak vazduhom. Zatim izdahnite na usta. Ponovite nekoliko puta.

Više o magazinu Natural Health saznajte ovde.

lepotaizdravlje.rsfizkes via Shutterstock

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.