Preterano razmišljanje: Kako prestati analizirati svaki detalj – uz pomoć meditacije

by | 3 septembra, 2021
Preterano razmišljanje

Preterano razmišljanje i analiziranje odlika je anksioznosti, a ovo i te kako može da utiče na kvalitet života. 

Zabrinutost, strah, pomišljanje na najgore, uz preterano razmišljanje i analiziranje svakog koraka… Sa svim ovim suočava se svaka osoba koja pati od anksioznosti. A na ovaj način, uništava i kvalitet svog svakodnevnog života. Ipak, postoje načini kako tome stati na kraj.

Pročitajte… Majndfulnes i anksioznost- trikovi u borbi s teskobom

Jedan od njih je i meditacija, a evo i kako.

Preterano razmišljanje i meditacija

Ispravna perspektiva

Preterano razmišljanje nagomilava nepotrebne misli i ideje u naš mozak. Taj stres dovodi do aluzija, sumnji, žaljenja… A sve to utiče na miran i srećan život. Meditacijom dobijamo sasvim novu perspektivu i učimo da gledamo veću sliku. Shvatamo da su nam mmisli bile restriktivne i da treba da istražujemo van okvira komfrota.

Prevazilaženje negativnih misli

Meditacijom uspevamo da uklonimo negativne misli i lakše se suočavamo s problemima. Jer miran um svakako bolje funkcioniše i doprinosi i boljem donošenju odluka.

Čisti um

Meditacijom čistimo i um, a samim tim postajemo organizovaniji, bolje analiziramo situaciju i postavljamo prioritete.

Oslobađa od ograničenja

Preteranim analiziranjem ograničavamo sebe, ideje, naredne korake i misli… Meditacija nam pomaže da se toga oslobodimo. Čisti naš um i širi mentalni horizont. I dobijamo nebrojano mnogo mogućnosti.

Kako meditirati – saveti za početnike

Pre nego što počnete sa meditacijom, napravite prostor za to. Izaberite sobu u kojoj nećete imati smetnje sa strane. Uklonite uređaje poput televizora i telefona.

Izaberite i deo dana za meditaciju koji vam najviše odgovara. Ukoliko vam prija, pustite umirujuću muziku i mirišljave sveće ili štapiće. Ukoliko vam je lakše, meditirajte s drugima- partnerom ili prijateljicom. Kolektivna energija je veoma moćna stvar.

Savet plus: ukoliko vam je teško da se fokusirate na umirenje uma, probajte i da meditirate uz pomoć nasnimljenih meditacija. Jednostavno pratite glas i vremenom ćete isključiti ostale misli.

Imajte na umu da je potrebna praksa za meditaciju, kao i za sve drugo u životu. Vremenom ćete postati ekspert.

lepotaizdravlje.rs AntonioGuillem/iStock/Getty Images Plus via Getty Images

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.