Provokativni donji veš podelio je mišljenja. Da li biste ga vi nosile?

by | avgust 5, 2016

Nedavno se na onlajn stranici čuvenog brenda „Asos“ u prodaji našao donji veš koji je izazvao gomilu komentara. I da se ne lažemo, najverovatnije ćete i vi imati kakvu-takvu reakciju kada ga vidite. Cilj ovog intimnog rublja jeste da podtsakne samopouzdanje kod žena, ali nismo sigurni da su „pogodili“ u metu.

Foto: Guliver/ Getty images

Foto: Guliver/ Getty images

Naime, „Asos“ je ženama ponudio ogromne mašne umesto donjeg veša. Ovaj prilično ekstravagantan komad rublja poneo je ime (logično) „Odmotaj me“, a dizajniran je u saradnji sa čuvenim britanskim brendom „BlueBella“.

Pročitajte i… Modni eksperti izdvojili su NAJLEPŠE jesenje trendove i stvarno nas obaraju s nogu

Zašto je ovaj komad veša izazvao burne komentare na Internetu pogledajte na sledećoj strani…

Foto: Screenshot/ASOS.com

Foto: Screenshot/ASOS.com

Zastupnici oba brenda tvrde da se radi o modelima koje treba da podstaknu žene da vole svoje telo i zrače samopouzdanjem, ali čini se da kupci nisu oduševljeni modelom.

Reč je o zapravo velikim, mekanim vrpacama koje se motaju oko tela, tako da prikriju sva škakljiva područja na ženskom telu, a kod grudi se vezuju u ogromnu mašnu.

Izrađene su od poliestera, univerzalne su veličine i dostupne su u crvenoj, crnoj i beloj boji, te koštaju 16 evra. Takođe, u opisu proizvoida stoji da je trake moguće vezati na više načina, mada nije baš najjasnije kako.

Foto: Screenshot/ASOS.com

Foto: Screenshot/ASOS.com

Bilo kako bilo, ovaj model veša otkriva previše, posebno na guzi, i nikako ne deluje seksi i privlačno, više pomalo „suludo“, pa su pripadnice nežnijeg pola bile zatečene ovom ponudom.

No, prašina se digla, a možda je to baš i bio cilj „Asosa“ – malo marketinga nikada nije na odmet!

Pročitajte i…  Supruga našeg čuvenog košarkaša pozirala je u super trendi kupaćem i izgleda tako dobro


 

[yop_poll id=“-3″ tr_id=“[yop_poll id=“239″]

Tagovi: