Farmacity na izvoru lepote

by | novembar 13, 2019

Kreirati kvalitetan proizvod, biti društveno odgovoran, a opet cenovno konkurentan je izazov pred kojim se danas nalaze mnogi brendovi. Upravo zbog ovoga, jedan brend u Srbiji u poslednje vreme posebno privlači pažnju, kako kupaca tako i medija. U želji da otkrijemo šta se krije iza imena FARMASI posetili smo njihovu fabriku u Turskoj.

Pre više od šest decenij a, jedan čovek i njegova ljubav prema zdravlju i lepoti, pokrenuli su kreiranje FARMASI brenda nemenjenog celoj porodici. Njegovo ime je Dr. Cevdet Tuna. On je tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Prve proizvode napravio je za svoju suprugu i porodicu, a danas ova kompanija u svom portfoliju ima preko 2000 različitih preparata i 360 miliona korisnika širom sveta na pet kontinenata.

Svi FARMASI proizvodi nastaju kao kombinacija tradicionalne recepture i savremene tehnologije u pet različitih, ali integrisanih fabrika koje proizvode dekorativnu kozmetiku i parfeme, proizvode za negu lica i tela, suplimente za zdraviji i aktivniji život, sredstva za čišćenje i održavanje kuće, plastična pakovanja i specijalizovanu ambalažu u tubama. Ovaj kompleks je smešten u ekološki zaštićenom i najčistijem delu Istanbula, u oblast Omerli, na 120,000 m2 okruženih šumom i na prirodnim izvorima lekovite vode, čiji mineralni sastav nije moguće reprodukovati, a sastavni je deo svih Farmasi proizvoda.

Zaposleni s razlogom nazivaju ovaj kompleks FarmaCity, jer se nalazi na izvorima prirodne lepote, a pored proizvodnih pogona,u njemu su i objekti za odmor i razonodu zaposlenih, njihovih porodica i gostiju koji često dolaze iz inostranstva. Tokom trodnevne posete Instanbulu imali smo priliku da zavirimo u ovaj kompleks i otkrijemo delić njihove recepture za lepši i kvalitetniji život.

Posetom Farmasi show rooma i istraživačko-kongresnog centar upoznali smo se sa paletama različitih proizvoda. Potom su nas ugostili inžinjeri u labaratoriji gde smo dobili priliku da kreiramo sopstvenu nijansu tečnog ruža. Bilo je to iskustvo koje ćemo sigurno dugo pamtiti, ali ništa manje i činjenicu da smo u proizvodnom pogonu gledale kako funkcioniše mašina, jedinstvena u svetu, u koju je dovoljno nasuti određenu količinu granula nakon čega ona sama pravi plastičnu ambalažu za Farmasi preparate. Za nas je bilo veliko iznenađenje da saznamo da ovaj brend upravlja svakim detaljom od nastanka proizvoda do njegove isporuke krajnjem kupcu. Ovde se pravi kompletna ambalaža i svi preparati. Ovde se skladišti i pakuje svaka pošiljka. I ovde se nalazi distribucija, koja iz FarmaCity kompleksa pošiljke šalje u 125 zemalja širom sveta.

Proizvodnja je najvećim delom automatizovana, pa smo tako imali priliku da posmatramo „duck“ robote koji sami pripremaju ambalažu za punjenje dekorativnom kozmetikom, već pomenutu mašinu koja pravi ambalažu i pokretne trake osetljive na težinu,koje kada osete promenu u gramaži paketa, same usmeravaju paket sa „viškom proizvoda“ na dodatnu kontrolu sadržaja pošiljke.

Odlična organizacija ovog kompleksa omogućava proizvodnju više od 1000 tona dnevno. Najpoznatije linije su Farmasi (2004) i Dr. Cevdet Tuna (2009). Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani i nisu testirani na životinjama, a odnedavno postoji i organski sertifikovana aloe vera kolekcija. Poslednjih godina brend je prepoznat za celu porodicu pa su kreirana i Mr. Wipes Biohome (2014) sredstva za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim. U ovom kompleksu se proizvodi i wellnes program, tačnije Nutriplus (2015) suplimenti za ishranu i kontrolu težine kao i za aktivniji i zdraviji život.

Kompanija postoji već 69 godina, a tokom svog profesionalnog rada Dr C. Tuna se rukovodio ličnim principima među kojima su ljubav prema poslu i verovanje da su ljudi najvredniji deo kompanije.
Ta vodilja je podstakla i njegovog sina Omera Hakana Tunu da 2010. godine u kompaniji započne Multi Level Marketing. Sa direktnom prodajom su prvo počeli u Turskoj, a potom je proširili u 25 zemalja sveta. Već godinama se značajno ulaže u edukaciju zaposlenih da bi postali pravi poslovni partneri. Na ovaj način priliku da rade i grade zavidnu karijeru su dobili svi koji su želeli da spoje lepo i korisno i tako doprinesu kućnom budžetu. Zahvaljujući poslovnoj politici Farmasi je danas vodeća kompanija u Turskoj za kozmetiku i direktnu prodaju, jedna u top 3 najbrže rastuće kompanije za direktnu prodaju u svetu, a prva u Evropi.

Više o Farmasi brendu možete pronaći na farmasi.rs

Tagovi: