Kako male akcije doprinose velikim promenama

by | maj 8, 2019

Pozitivne promene koje svako želi da vidi u svojoj zajednici kreću od nas samih. Svaki doprinos i napredak pokreće pojedinac, kada se unutar njega jave želja i motivacija. Na taj način, njegova akcija postaje pokretač i za druge, a san o promeni postaje stvarnost.

Istinski doprinos zajednici i prepoznavanje njenih potreba je jedan od osnovih postulata kompanije dm drogerie markt, kaže Milka Glušac, regionalna menadžerka prodaje, koja je svoju karijeru započela 2003. godine, kao poslovođa u prvim dm drogerijama u Srbiji. Kao neko ko je duže od decenije u direktnom kontaktu sa kupcima i zaposlenima, Milka ističe da joj je najveća profesionalna motivacija kada vidi kupce koji su zadovoljni, jer su oni, kao i zaposleni, u centru poslovanja dm-a.

Pozitivne vrednosti koje kompanija gaji jedan su od glavnih razloga zašto je Milka izabrala da svoju karijeru gradi u dm-u duže od 15 godina. Kako objašnjava, međusobno poštovanje između kolega i timski duh prisutni su od prvog radnog dana, praćeni stalnim usavršavanjem i napredovanjem u okviru veoma kreativne i dinamične industrije.
„Kada kompanija u svom poslovanju primenjuje vrednosti poput solidarnosti, empatije i humanosti, u skladu sa kojima mi kao zaposleni već živimo, posao postaje pravo zadovoljstvo, a decenije prolaze u uživanju“, navodi ona.

Potvrda ovakve kompanijske politike je i akcija „Oplemeni život“ u okviru koje zaposleni dobijaju slobodan dan za učešće u humanitarnim aktivnostima. Osim toga, na otvaranju novih drogerija organizuje se humanitarni rad na kasi, kada se sav prikupljen novac donira lokalnim ustanovama koje pružaju pomoć i podršku onima kojima je najpotrebnija.
Dodatno, dm Srbija od 2017. godine učestvuje u humanitarno-ekološkoj akciji „Čepom do osmeha“, u okviru koje je do sada prikupljeno više od 30 tona plastičnih čepova, čija reciklaža olakšava život deci sa invaliditetom i njihovim roditeljima. Upravo je Milka Glušac bila uključena u raspoređivanje specijalno izrađenih kutija koje se nalaze u 93 filijale širom Srbije, gde građani i zaposleni imaju priliku da svakodnevno donose čepove i na taj način daju podršku akciji.


„dm ulaže u razvoj i napredak svojih zaposlenih, kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu. Osim organizacije radionica, kurseva i seminara koji nam pomažu u karijeri, kompanija sprovodi i brojne aktivnosti usmerene na zdravlje. To su besplatni sistematski pregledi, različite sportsko-rekreativne aktivnosti, voćni dan, kada je za zaposlene organizovano besplatno voće, inicijativa Ambasadori zdravlja u okviru koje se edukujemo o pravilnom držanju tela, kao i razne druge inicijative usmerene na zdrav život. Uz to, prvi put ove godine organizuje se Porodični dan, kada će se nekoliko stotina zaposlenih sa svojim članovima porodice družiti u prirodi i na taj način se još bolje upoznati i ojačati duh zajedništva“, navodi Milka.
Milka Glušac je posebno ponosna i na to što je kao deo kompanije, koja je među prvima u Srbiji podržala uvođenje dualnog obrazovanja, bila deo tima koji se bavio razvojem ovog inovativnog obrazovnog koncepta.

„Drago mi što sam deo projekta, kroz koji kompanija dm Srbija pomaže mladima koji tek počinju svoju karijeru. Oni su svoje prvo praktično iskustvo stekli baš u dm-u, a to je za nas velika privilegija“, ističe ona.

U slobodno vreme, Milka se opušta čitanjem i šetnjom po Adi Ciganliji, a kako kaže, trudi se da u životu i poslu primenjuje životne savete koje je dobila još kao dete – „Jednostavno je – ono što ne želiš da tebi čine, ni ti nemoj da činiš drugima, i uvek veruj u sebe i u svoje snove“, kaže ona.

I dok Milka nastavlja da daje svoj doprinos zajednici, dm je prati i daje potpunu podršku, vodeći se principom koji je ustanovljen pri otvaranju prve drogerije davne 1973. godine – čovek, kao centar svih aktivnosti i osnova poslovanja.

Priča Milke Glušac

Tagovi: