Fitness saveti: Da li treba da radite kardio pre ili posle dizanja tegova? (video)

09/04/2020 in Shape&Health
Fitness saveti: Da li treba da radite kardio pre ili posle dizanja tegova? (video)

Lepota i Zdravlje

Treneri objašnjavaju zašto ne postoji čarobna formula kada dovodimo u pitanje da li je prvo bolje raditi kardio ili dizanje tegova

Važno je pametno kombinovati kardio vežbe sa onim koje radite za snagu kako ne biste previše opteretili istu grupu mišića.

Ako imate neki specifičan cilj kada je postizanje snage u pitanju, kao na primer, želite da stavite akcenat na jednu vežbu - mrtvo dizanje, jer aktivira određenu grupu mišića, neka vaša prva stanica budu upravo ovakve vežbe. Međutim, ako trenirate za neki sportski događaj koji zahteva izdržljivost, radite prvo kardio. POGLEDAJ I: Najbolje pesme za trening koje će vas dodatno motivisati (video)

Postoje i drugi slučajevi kada je poželjno da vam upravo kardio posluži kao zagrevanje koje će imati benefite po trening snage.

Deset minuta laganog nenapornog kardio treninga pre bilo kog intezivnog treninga ili aktivnosti na pravilan način priprema telo za ono što sledi. Ali, ako imate trening snage bez velikih ciljeva, prosto kao vid vežbanja, savetuje se da ubacite u svoju fitness rutinu jači oblik kardio zagrevanja. PROČITAJ: Održavajte vitku liniju kao Irina Šajk

Za onoga ko želi da izgubi na kilaži, nebitno je šta će da radi prvo, dokle god ima dva do tri treninga snage nedeljno. SLIČNO: Nije sve za svakog: Trening prema obliku vašeg tela

Trening snage pomaže vam da poboljšate ili održite vitku liniju jer na duže staze sagoreva više kalorija.

Pogledajte u videu:

Health

Health

Komentari (0)

Loading