6 trikova za jaču motivaciju i uspešne rezultate treninga

by | 22 aprila, 2016

Svaki svestan čin pojedinca u korist određenog dugoročnog cilja predstavlja ličnu snagu volje.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Za uobičajene dnevne aktivnosti, kao što je redovno ustajanje iz kreveta u ranim jutarnjim satima radi zadovoljavanja finansijskih potreba, potrebna je snaga volje. Snaga volje direktno je povezana s procesima u mozgu.

Pročitajte i… Bez izgovora: 6 najboljih treninga za vitku i zategnutu figuru

Snagu volje pojedinci bi trebalo da razvijaju kako bi se uspešno borili protiv trenutnih užitaka koji nisu u skladu s njihovim dugoročno postavljenim ciljevima.

Predlažemo vam šest načina pomoću kojih ćete zasigurno razviti vašu snagu volje, odnosno povećati sposobnost samokontrole kako ne biste bezrazložno izbegavali odlaske na treninge.

Ovih šest saveta potražite na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

1. Testirajte vaše telo

Ne postoje adekvatna istraživanja koja bi potvrdila kako je snagom volje moguće naterati sebe na skoro sve aktivnosti, pa tako i one koje stvaraju osećaj stresa i izrazitog fizičkog i psihičkog napora.

Pročitajte i… Najčešće greške: Proverite da li gubite vreme u teretani

Neki stručnjaci tvrde kako samostalno prisiljavanje pojedinca na izvršenje određenih aktivnosti koje ga užasavaju u slučaju izbegavanja određenih aktivnosti koje želi kontinuisano da izvršava deluje vrlo pozitivno.

Dakle, izbegavanje odlaska na trening možete „kazniti“ tuširanjem s hladnom vodom.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

2. Budite siti

Neki naučnici veruju da šećer pospešuje snagu volje.

Pročitajte i… 7 saveta za lako mršavljenje bez mnogo truda

Unosite adekvatne količine nutritivnih elemenata kako biste imali dovoljno i snage i volje za izvršenje zadataka, odnosno aktivnosti koje biste voleli da uradite.

Foto: Pixabay

Foto: Pixabay

3. Stvorite dosadnu atmosferu

Ukoliko ste se udobno smestili u vašem domu kako biste gledali vašu omiljenu seriju u vremenu koje ste prethodno odredili za trening u teretani predlažemo vam da ugasite televizor, sklonite hranu sa stola te ne komunicirajte s okolinom.

Pročitajte i… 10 najvećih mitova i zabluda o dijetama i mršavljenju

Iz manje privlačne atmosfere odlazak u teretanu za vas biti znatno bezbolniji.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

4. Ne umarajte se pre treninga

Prema određenim istraživanjima osobe koje u vremenu koje provedu na putu prema teretani igraju video igre imaju znatno manje snage za izvođenje treninga.

Pročitajte i… Nova rutina vežbanja: Do zdravog i vitkog tela za samo 12 minuta

Ljudski mozak ne razlikuje korisnost određenih aktivnosti, već samo da je delovao. Neposredno pre treninga nastojte da se opustite aktivnostima kao što je, na primer, slušanje muzike.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

5. Spavajte

Nedostatak sna utiče na raspoloženje, te izvođenje svih aktivnosti.

Pročitajte i… Vožnja rolerima: Zdravi i vitki uz zabavan trening

Kako biste bili adekvatno raspoloženi i u mogućnosti za kvalitetno treniranje omogućite vašem organizmu adekvatan odmor.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

6. Izbegavajte aktivnost na društvenim mrežama

Ljudi neretko i postavljanje statusa na njihovom Fejsbuk profilu doživljavaju kao izvršenje određenog zadatka. Izvršavanjem nebitnih zadataka može se stvoriti osećaj premorenosti, te možda upravo radi postavljanja statusa na vašem društvenom profilu nećete imati dovoljno energije za odlazak na trening.

Pročitajte i… Top 7 stvari koje bi trebalo da uradite nakon treninga

Nadalje, moguće je da ćete stvoriti osećaj kako ste u danu bili vrlo produktivni i kako ste izvršili dovoljan broj dnevnih aktivnosti, a to može dovesti do smanjenja motivacije za izvršenje aktivnosti koje bi tek trebalo da slede. Postavljanjem statusa ili komentarisanjem fotografija nagradite se nakon što ste izvršili sve vama zaista značajne dnevne aktivnosti.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.