Doručak: Greške zbog kojih nećete smršati!

by | 22 februara, 2017

Uprkos tome što se hranite zdravo i balansirano i vodite računa o svojim obrocima, između ostalog i doručku, vaga nikako da pokaže ni gram manje? Većina stručnjaka tvrdi da je upravo doručak krucijalan obrok kada je u pitanju ubrzanje i pokretanje metabolizma, te da ljudi najčešće tu prave greške…

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Zapravo, reč je o tri glavne zablude u vezi sa doručkom, tvrde nutricionisti i objašnjavaju da samo ako biste se istih „okanuli“ proces gubitka kilograma bi konačno počeo. Polako, doduše, ali sigurno…



Dakle, šta morate da naučite kada su u pitanju namirnice koje konzumirate za jutarnji obrok?

1.Prestanite da jedete žitarice

Većina ljudi voli da konzumira žitarice za doručak – to je brz, lak i sladak obrok, a deluje zdravo i lagano. Zapravo, većina kupovnih muslija, pahuljica i žitarica su prepuni ugljenih hidrata, i ne sadrže dovoljnu količinu proteina i vlakana. Jednostavno, one nisu najbolji mogući izbor kada su hranljive vrednosti u pitanju.

Dakle, umesto što ćete svako jutro uliti u činiju mleko i žitarice, radije se odlučite za balansiran obrok koji podrazumeva od 13 do 20 grama proteina, šest grama vlakana i 10 do 15 grama zdravih masti. U praksi, to znači da je najbolje popiti zdrav frape od voća i jogurta, ali i zob može da bude dobar izbor u kombinaciji sa drugim namirnicama. A, pritom podseća na žitarice!

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Pročitajte i… Jedna šolja ovog napitka pred spavanje i uskoro ćete imati savršen stomak

Kliknite na sledeću stranicu… 

2. Počnite da slušate svoje telo 

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Većina ljudi nije sigurna kada treba da jede ujutru i mnogi slušaju savete stručnjaka o tome da se doručak ne preskače, pa jedu čak i kada nisu gladni. Upravo zato, desi se sa do podneva dva puta obeduju, jer brzo ogladne nakon prvog doručka. Slušajte svoje telo, neka vam ono poruči kada treba da obedujete. Nemojte doručkovati, dok zaista i ne osetite glad, a to najverovatnije neće biti pre 9 ili 10 časova ujutru.

Pročitajte i… Ne zavaravajte se! Ovo su 3 dijete koje zapravo nemaju nikakvog efekta

3. Prestanite da „jedete“ očima

Guliver/Getty Images

Guliver/Getty Images

Još jedna velika greška jeste što većina ljudi količinu porcije gleda odokativno, a svi dobro znamo da su nam često oči gladnije od tela. Neretko pojedemo toliko hrane da broj kalorija u doručku pređe 600, a ne pojedemo ništa hranljivo i konkretno. Mnogi će vam reći da se ne zamarate računanjem kalorija, ali to zapravo nije tačno. Veoma je važno, zbog ostalih obeda u toku dana, da doručak ne prelazi 400 kalorija.

Pročitajte i… Mesec dana i 10 kilograma manje: Dijeta za kojom smo poludele, a fora je u doručku


Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje

 

Tagovi:

2 reagovanja na “Doručak: Greške zbog kojih nećete smršati!”

  1. Anaa kaže:

    Nekome ce prijati jak dorucak tipa „engleskog“,nekome laganiji,smoothie,vocna salata,solja jogurta ili ovsena kasa,ona prava,domaca,bez secera ili vestackih zasladjivaca…Nekome ne treba i ne sme sebe da sili,samo zato sto je receno da mora da se doruckuje!Najgore je dan zapoceti kafom i cigaretom,sve ostalo se tolerise:-)

  2. Vesna V kaže:

    Najgore je kada su oci gladne.A sto se dorucka tice treba slusati svoj organizam,kad nam se jede tada i da jedemo.Isto tako i za rucak i veceru.Uneti normalan broj kalorija ali ih i potrositi na neku fizicku aktivnost koja nam odgovara.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.