Kućni trening od 15 minuta: Uništava najupornije salo kod žena!

by | 13 februara, 2016

Ovaj problem poznat je mnogima ženama – čak iako celo telo mršavi, sa butinama i bokovima je teže.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Ali, vitke noge, zategnuti bokovi i podignuta zadnjica su potpuno realan cilj – tajna je u pravilno odabranom kompleksu vežbi!

Predlažemo vam odličan plan vežbanja prefesionalnih instruktora fitnesa, uz pomoć kojeg ćete svakog dana tokom meseca, malim koracima, približavati cilju. Sve što je potrebno jeste da redovno radite ove lake vežbe!

Kada primetite okruglu i podignutu zadnjicu, vidno vitkije i zategnutije butine i bokove u ogledalu, videćete da je sve moguće!

Pročitajte i… Top forma: 4 najbolje vežbe za vitku liniju i zategnuto telo

Na sledećoj strani pogledajte plan vežbanja…

Odvojite 15 minuta dnevno za ove vežbe, i nakon mesec dana bićete iznenađene rezultatom! Možete da trenirate bilo gde, sportske sprave vam nisu potrebne, već samo snaga volje!

1. Čučnjevi sa izbačajem noge u stranu. Za svaku nogu po 10 puta.

2. Čučnjevi „Sumo“ – 10 puta.

3. Čučnjevi sa podizanjem ruku – 10 puta.

4. Čučnjevi – vežbanje trbušnih mišića. Za svaku nogu – 10 puta.

5. Skokovi – 10 puta.

Pročitajte i… Umesto sklekova i trbušnjaka: Mršavite uz kućne poslove

6. Čučnjevi na jednoj nozi (za napredne!). Za svaku nogu – 10 puta.

7. Sa iskorakom noge nazad, za svaku nogu – 10 puta.

8. Čučnjevi na jednoj nozi, za svaku nogu – 10 puta.

9. Korak u stranu, za svaku nogu – 10 puta.

10. Čučnjevi u skoku – 10 puta.

Počnite sa manjim brojem ponavljanja (barem 6), postupno povećavajući broj ponavljanja do 10 pa i do 20 i smanjujući pauzu, odnosno odmor između dve vežbe.

Pročitajte i… Fit nakon porođaja: 30 kilograma manje za 10 meseci

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.