Lako do vitkih nogu: Kako se pravilno rade iskoraci!

by | 3 oktobra, 2015

Iskoraci su jedan od osnovnih obrazaca kretanja koji se koriste svakodnevno. Mišići koji se dominantno aktiviraju tokom iskoraka su kvadriceps, stražnja loža i gluteus.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Prednost iskoraka je što za njihovo izvođenje nije potrebna oprema, pa možete da ga radite bilo gde.

Iskoraci su jedan od osnovnih obrazaca kretanja koje koristimo u svakodnevnom životu. Hodanje, penjanje po stepenicama ili iskorak nogom kako bismo dohvatili predmet s tla su sve njegove varijante. Mišiće koje dominantno aktiviramo tokom iskoraka su kvadriceps, zadnja loža i gluteus.

Nakon što naučite pravilno da radite jednu varijantu i uspete da je izvedete najmanje 20 puta, pređite na sledeću.

Pogledajte i… Rešite se celulita uz pomoć ovih nekoliko vežbi

Šest tipova iskoraka:
– Iskorak u mestu
– Iskorak prema nazad
– Lateralni iskorak
– Iskorak u kretanju napred/nazad
– Iskorak s opterećenjem
– Iskorak na povišenje

Pogledajte kako se pravilno radite iskoraci:

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.