Neka bolovi postanu prošlost: Vežbama ublažite išijas

by | 13 jula, 2016

Snažan i oštar bol u donjem delu leđa i nogama koji nastaje kao posledica išijasa, osim masažama i fizikalnom terapijom možete ublažiti i vežbama kod kuće.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Sa laganim treningom treba krenuti odmah čim bolovi popuste. Najbolje je početi sa vežbama za istezanje leđa, a zatim nastaviti sa onim koje jačaju trubušnu i leđnu muskulaturu. Ovih nekoliko vežbi mogu vam pomoći da smanjite osećaj ukočenosti i bola, kao i trnjenje koje se često javlja duž nogu.

Pročitajte i… 6 vežbi koje smanjuju bol u kolenu

Vežba 1.
Lezite na leđa, stopalo leve noge stavite na koleno desne. Rukama uhvatite desnu natkolenicu malo iznad kolena i vucite lagano na prsa. Zadržite 30 sekundi. Isto ponoviti sa drugom nogom.

Vežba 2.
Zauzmite neutralan položaj dok ležite na leđima. Pri udisaju savijte kičmu u položaj luka i krenite prema napred, zadržite, i vratite u početni položaj tako da donji deo leđa i karlica budu „prilepljeni“ za podlogu. Zadržite se u svakoj poziciji po pet sekundi.

Još vežbi potražite na sledećim stranama…

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Vežba 3.
Lezite na leđa, raširenih ruku i nogu savijenih u kolenima. Spojene noge nagnite prvo udesno, zatim ih vratite u početni položaj pa ih nagnite u levu stranu.

Pročitajte i… 5 najboljih vežbi za trudnice: U formi svih devet meseci

Vežba 4.
Iz ležećeg položaja podignite gornji deo tela, oslanjajući se na pod laktovima i podlakticom. Zadržite se u ovom položaju sve dok vam u njemu ne bude neugodno, a potom se ponovno spustite u početni položaj.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Vežba 5.
Lezite na leđa nogama savijenim u kolenima i kukovima. Ruke ispružite uz telo. Podignite glavu i ramena od podloge, zatim prstima dotaknite kolena, zategnite stopala i pritisnite kičmu uz podlogu. Zadržite nekoliko sekundi i vratite se u početni položaj.

Pročitajte i… Želite da smršate? Ove tri vežbe morate da izbegavate!

Vežba 6.
Iz klečećeg položaja podignite levu nogu i desnu ruku. Vratite se u početni položaj i isto to ponovite drugom rukom i nogom.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Vežba 7.
Iz klečećeg položaja dižite se polako gore sve dok ruke i noge ne budu potpuno opružene. Glava ostaje između ruku. Ostanite u tom položaju nekoliko sekundi, a onda ponovite vežbu nekoliko puta.

Pročitajte i… Koje vežbe zaista pomažu u efikasnom uklanjanju celulita?

Vežba 8.
Sedeći na stolici ili pilates lopti, sagnite se što više, opuštenih ruku između raširenih kolena. Zatim se polako uspravite.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.