Ona ima izvajan stomak, a ne radi trbušnjake: Fitnes tajna Hale Beri

by | 6 juna, 2020
fitnes tajna hale beri

Holivudska glumica Hale Beri sinonim je za seks-bombu još otkad se 2002. godine pojavila u kultnoj filmskoj franšizi o tajnom agentu Džejmsu Bondu, u filmu Die Another Day. Već tada svi su bili radoznali da saznaju koja je to fitnes tajna Hale Beri.

Da vredno radi kao i svi koji žele da postanu i ostanu fit, ova talentovana dama više puta pokazala je na svom Instagram profilu. Međutim, sada imamo prilike da čujemo i jedan njen trk koji joj pomaže da istraje u treniranju. Naime, ona ne radi vežbu koju ne voli. Upravo to joj olakšava da bude motivisana i da ima želju da vežba. (Pročitaj: Zbog ovih vežbi Hilari Svonk je u savršenoj formi (video))

– Dugo sam mislila da moram da radim trbušnjake kako bih imala stomak kakav želim. Nisam toliko uživala u njima, ali pomogli su mi za definisane mišiće – priča Hale.



– Kada sam pre pet godina počela da treniram s Piterom Li Tomasom, shvatila sam da je ideja da moram da radim dosta trbušnjaka bila potpuna zabluda – objašnjava Hale i dodaje:

– Zapravo, moj prosečan trening ovih dana ne uključuje nijedan trbušnjak (izuzetak je kad treniram zbog filma koji zahteva specifičan izgled).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

– Moj stomak je, uprkos tome, jednako snažan kao i uvek.

Vežbe koje radim s Piterom uključuju rad mišića celog tela, što je čak mnogo zanimljivije, a – kada radim čučnjeve, opet rade i trbušnjaci.  (Pročitaj: Izazov koji je zadala sama sebi: Rebel Vilson i transformacija godine)

– Svaki trening je drugačiji. Odlazim zadovoljna s njega, znajući da sam naporno radila na većini mišića.

Fitnes tajna Hale Beri

Jedina vežba koji Hale Beri praktikuje za svoje trbušnjake jeste plank. Ranije je, kako sama kaže, nije radila, ali upravo ona joj je napravila veliku razliku u snazi i definiciji njenog tela.

– Ponekad radim plank bukvalno dokle god mogu da izdržim. Prvo me boli stomak, ali prilično brzo osetim kako mi celo telo gori.

Hale otkriva i kako najčešće radi plank sa bučicama, ali i različite modifikacije ove vežbe koje joj daju na težini.

– Još jedna vežba celog tela koju sam nedavno radila, a koja takođe ozbiljno uključuje celo telo, sastoji se iz samo dva poteza – priča glumica. (Pročitaj: Trening Kloi Kardašijan nije onakav kakav zamišljate da jeste, ona ima posebnu pomoć)

Evo kako funkcioniše:

40 iskoraka sa tegovima na zglobovima ruku i nogu, uz dodatak tegića u rukama kako bi radili i bicepsi
20 čučnjeva sa trakama za vežbanje i tegovima u rukama (koje se dok stojite podižu iznada glave)
38 iskoraka uz osnovnu vežbu za biceps
19 čučnjeva sa podizanjem ruku iznad glave pri ispravljanju
36 iskoraka uz osnovnu vežbu za biceps
18 čučnjeva sa podizanjem ruku iznad glave pri ispravljanju
itd.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

– Da, ovde nije kraj treninga, niz se nastavlja. Mislila sam da će me boleti samo noge (i možda ruke), ali boleo me je i stomak dok se smejem, jer su moji trbušnjaci bili angažovani sve vreme – objasnila je Hale i dodala:

– Ne verujete mi? Probajte i sami!

Ako se usudite da i sami isprobate fitnes tajnu Hale Beri, počnite s upotrebom samo trake (na butinama) i bučica, a dodajte tegove na zglobove kad budete spremni za dodatni izazov. Hale obećava da nakon ovih vežbi više nikada nećete morati da radite trbušnjake. (Pročitaj: I njen trener se u šali pita: Da li je Kejt Apton postala glavna zavisnica od fitnesa?)

lepotaizdravlje.rsGuliver/Getty images

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.