Šta je meditacija sna i da li zaista pomaže?

by | 30 juna, 2022
meditacija sna

Meditacija sna je novi, sve popularniji trend koji može pomoći osobama koje pate od nesanice…

Bilo da pred spavanje razmišljamo o beskonačnoj „to do“ listi, planiramo sutrašnji dan, brinemo o problemima i obavezama, san i te kako može da se poremeti. A kao što znamo, kvalitetan san (i dovoljno sati) neophodni su za pravilno funkcionisanje i tela i uma.

Stoga, ne čudi da se sve više ljudi okreće meditaciji sna, kao metodi koja se bori protiv nesanice. A evo o čemu se radi.



Meditacija sna

Ovo ne podrazumeva meditiranje tokom sna. Ova metod zapravo podrazumeva da koristimo benefite meditacije poput ublažavanja tenzije i stresa, kako bismo zaspali. Ova meditacija ublažava faktore nesanice, kao što su anksioznost, ubrzane misli, tenzija u mišićima…

Kako meditirati?

Na spavanje idite sat vremena pre uobičajene satnice. A tokom tog ekstra sata, meditirajte. Lezite, opustite telo i duboko dišite. Ne razmišljajte ni o čemu drugom, osim o disanju.

Savet je da isprobate tehniku 4-7-8 (duboko udišite na nos brojeći do četiri, držite daj 7 sekundi, pa izdišite na usta osam sekundi). Dok izdišete fokusirajte se na opuštanje svih mišića u telu. Počnite na mišićima glave, pa vizualizujte opuštanje svakog dela tela.

Meditacija generalno nema nikakvih nuspojava, te je može praktikovati svako.

U nastavku pogledajte i vodič koji vam može pomoći.

lepotaizdravlje.rsFizkes / iStock via Getty Images

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.