Kako da izaberete hranu za poneti, a da ne poremetite dijetu

Hrana za poneti u zdravom obliku

by | 14 januara, 2023
Hrana za poneti

Kada dajemo sve od sebe da izdržimo na režimu dijete, hrana za poneti nam se ne čini uvek kao pametan izbor.

Ipak, to baš nije tako. Veoma lako možete odabrati nešto zdravo za sebe, a da ne poremetite dijetu. Stručnjaci su nam otkrili nekoliko važnih koraka kojih treba da se pridržavamo.

Hrana za poneti

Maridav/GettyImagesPlus

Ukusna hrana za poneti – odaberite pravu kuhinju

Za početak odaberite restoran koji sprema hranu koja odgovara vašim ciljevima ishrane. Najbolje bi bilo da je to kuhinja koja uključuje puno svežeg ili pečenog povrća u kakvu spada tajlandska kuhinja. U obzir dolazi i mediteranska kuhinja zbog svežih sastojaka i ribe. Hrana za poneti može biti i iz španske, turske, libanske, grčke i marokanske kuhinje koje takođe koriste puno povrća. To je važno jer su jela bogata povrćem veoma hranljiva. Kada ste suzili svoj izbor restorana, spremni ste za sledeći korak.

Hrana za poneti

Ana del Castillo/GettyImagesPlus

Način pripreme je veoma važan pri odabiru

Priprema hrane je takođe veoma važna pri odabiru hrane za poneti. Iz tog razloga bi trebalo izbegavati prženu hranu, ali i jela sa visokim sadržajem soli jer u preteranoj količini mogu dovesti do ozbiljnih oboljenja. Zato se preporučuje da se biraju jela spremana na pari, roštilju, ono što je pečeno ili dinstano. Postoji i dobro pravilo koje nalaže da poručite i nešto šareno – duginu boju od voća i povrća.

Hrana za poneti

Fam Veld/GettyImagesPlus

Prava porcija

Hrana za poneti može biti problematična i zbog količine porcije koju poručite. S obzirom da restorani umeju da spreme velike porcije, najjednostavnije rešenje je da porcije prepolovite. Na taj način, imate ručak i za sutra. Ipak, ako niste toliko jak karakter,možda biste mogli da pitate da vam pošalju manju porciju ili da je razdvoje. Slično je sa sosevima i salatama. Najbolje je da tražite začine sa strane kako ne biste uništili ukus onoga što jedete i uneli veću količinu nečega što vam ne treba.

Porcija

Kondor83/GettyImagesPlus

Hrana za poneti je spremna

Važno je da obratite pažnju na ovih nekoliko koraka jer ne postoji jedan pravi odgovor. Svačiji organizam je jedinstven i drugačije reaguje na hranu. Olakšajte sebi pri izboru hrane za poneti sa ovim smernicama i sigurni smo da ćete biti siti i zdravi.

Lepota i zdravljebaibaz/iStock/Getty Images Plus via Getty Images

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.