Nutricionisti poručuju: Jaja, voda i jogurt za savršenu figuru

by | 26 avgusta, 2015

Osim posvećenosti i truda, put do top-forme je mnogo lakši uz određene namirnice i vrste pića. Uz njihovu redovnu upotrebu, gubitak kilograma je brži.

Foto: Guliver/Thinkstock

Foto: Guliver/Thinkstock

Na spisku korisnih namirnica i napitaka nalaze se voda i jaja. To opravdavaju sledeće karakteristike.
Voda nema kalorija, pospešuje razmenu materija, snižava insulin i blokira glad. Jaja su bogata važnim amino-kiselinama, takođe stvaraju osećaj sitosti, a ono što ih čini još poželjnijim jeste i to što se lako spremaju, i to na sto načina. Mogu i da se piju živa, poput prepeličjih jaja – objašnjava nutricionista Milka Raičević.

Proces mršavljenja i vežbanja treba da prate i određeni dezerti.
Grčki jogurt sadrži lako varljive proteine, njegova upotreba obezbeđuje veću sitost. Reč je o probiotiku koji ­ podiže otpornost i eleminiše stres. Maslac od orašastog voća oblaže sluzokožu želuca i olakšava varenje – dodaje nutricionista.

I čokoladnom mleku se daje zeleno svetlo. Ali onom sa malim procentom masti.
– Čokolada ublažava stres, zbog uživanja u čokoladi luči se hormon ljubavi, a u kombinaciji sa mlekom duže se vari i čini nas sitim – ističe nutricionista.

Jutarnja kafa takođe podstiče metabolizam, i to tri sata nakon što ste je popili.

Kako dalje objašnjava, ako želite da smršate, treba da jedete i zeleno lisnato povrće, koje sprečava glad i svojim vlaknima nas štiti od mnogih bolesti. Pospešuje varenje, obezbeđuje zdrav metabolizam, pa samim tim i zdravlje celog organizma.

A ako uz ovakvu ishranu i treniranje uvedete i integralne žitarice, takođe pravite dobar izbor.
– Ova vrsta namirnica suzbija stres. Zdrave masnoće iz njih hrane mozak, a kada ih jedemo, oslobađa se hormon zadovoljstva – poručuje nutricionista.

Ako želite brzo da izgubite višak kilograma, nije dovoljno samo da promenite ishranu. Morate i intenzivno da vežbate svakog jutra ili večeri.

JAJA
Mogu da se jedu za doručak, ručak, večeru ili za užinu.

GRČKI JOGURT
Ova vrsta poslastice pomaže obnovu i izgradnju mišića. Može da se začini i svežim voćem ili ekstraktom vanile.

MASLAC OD ORAŠASTOG VOĆA
Prilikom kupovine vodite računa da u njemu nema dodatne soli. Najpopularniji je maslac od kikirikija i badema.

ZELENO LISNATO POVRĆE
Od ove vrste povrća možete da pravite i napitke, a da pritom povrće ne izgubi vlakna i vitamine.

VODA
Pijte dnevno od osam do 10 čaša vode, a kad vežbate i dodatno se znojite, pijte od 10 do 12 čaša na dan. Treba da trenirate barem tri puta nedeljno, po 45 minuta.

Tagovi:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i uslovima korišćenja sajta.